Etterlengtet

God kveld dere fine!

Denne jenta kommer rett fra trening! Altså, hvem har jeg blitt?! F var ikke med en gang, så jeg er veldig fornøyd med egen innsats. Jeg hadde en time med cardio, så skal jeg trene bein i morgen. Jeg gleder meg faktisk til det, så det er gøy. Jeg bare håper motivasjonen ikke forsvinner like fort som den kom, hehe! Men over til noe annet – jeg har endelig fått ordnet neglene mine. Jeg skulle egentlig hatt ordnet de før jeg gikk om bord forrige gang, men dessverre fikk jeg ikke gjort det. Så jeg har gått uten negler i to-tre uker, og det er virkelig ikke for meg..Jeg følte på det når jeg spiste ute med kollegaer og jeg følte meg så ufresh.. Som dere vet, så mistet jeg hele neglen min og absolutt alt ble rivet av. Det var så sykt smertefullt og jeg trodde det skulle gå et halvt år før jeg fikk ordnet den igjen, men nå er jeg på god vei! Min flinke negldesigner fikset den, men la ikke på så mye forlengelse da den kanskje ikke tåler det. Men neste gang, da blir den lik de andre og kjempe fin! Som dere vet, så fikser jeg de hos Anna´s beauty place her i Skien, og de er best!♥Det er nesten flaut å vise dere dette.. Se så stygge! 🙁 Den som ser spist opp ut, det er den som jeg mistet. Så den har grodd skikkelig fort!Tada! Det ser kanskje litt snålt ut å ha en kort og de andre lange, men heller det enn å ikke ha noen ting på den ødelagte neglen. Jeg kunne så klart hatt alle korte, men jeg lengtet så etter lange og fine negler, dere.. Jeg trives best slik!Jeg er så fornøyd, og jeg gleder meg allerede til neste time♥ 

Jeg må bare fortelle dere noe komisk.. Jeg måtte parkere litt lengre unna enn vanlig på treninga siden det var fult, så da måtte jeg gå et bittelite stykke.. Tror dere ikke jeg gulpa på veien opp bakken?! TRO dere meg, da følte jeg meg IKKE godt trent, haha! Det skal sies at jeg spiste litt for mye taco rett før trening, men uansett… En liten knekk der ja, haha! Pyttpytt. Vi blogges i morgen! Da skal jeg prøve meg på makroner for første gang. Ønsk meg lykke til!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg