Etterlengtet venninne tid

Hei dere fine!

Gjett hvem sin kjeve som er låst igjen?? 🙂 Nå begynner jeg å bli så lei. Skal det være sånn her for resten av livet liksom? Jeg har hatt mange runder med legen min når det kommer til kjeven, så denne gangen håper jeg at noe skjer. Forrige legebesøk fikk legen min selv høre hvor sykt kjeven min knekker, og det eneste han sa var “oj shit, ikke gjør sånn”. Så, now he knows. Anyways! Jeg har nesten akkurat kommet hjem fra et veldig etterlengtet venninne besøk. Jeg dro til min gode venninne Vilde, så kjørte vi sammen til Stavern. Det er en ny cafe som har åpnet der, så vi bestemte oss for å teste det ut. “Maja´s bakeri” ligger i Larvik også, men det er ikke så lenge siden de åpnet i Stavern også om jeg ikke tar helt feil. Det var så koselig å komme seg litt ut igjen, og treffe en venninne! Jeg kjenner at det ikke blir lenge til neste gang, for jeg elsker gossip og det å oppdatere hverandre på livet generelt. Vi bestilte begge en kyllingsalat som var veldig god!  Brødet og dressingen var absolutt best, men det skal sies at jeg elsker brød og en god dipp, haha!  Så tenkte jeg å være super healthy å bestille en grønn smoothie… Den smakte faktisk bedre enn forventet, men litt ekkel ettersmak. Jeg klarte å drikke hele, men det er en stund til neste gang jeg tvinger ned en alt for sunn smoothie. Men, det ser i hvert fall sunt ut og nå har jeg god samvittighet. Fine Vilde♥Nå skal jeg ta av meg sminken, så skal jeg dra for å sole meg. Det er jo fader ikke noe sol ute!! Så skal jeg fylle badekaret og ha en liten spa kveld. Det kjenner jeg også er etterlengtet. Jeg håper at dere har det fint! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg