Etterlengtet update

Hei dere fine!

Jeg håper så at dere alle har det bra!! Dere er så tolmodige, og jeg setter så stor pris på alle som klikker seg inn her selvom det ikke kommer en lyd fra meg. Jeg har vært på jobb, som dere sikkert har skjønt. Så dagene har bestått av alt mulig annet enn blogging, dessverre.. Perioden om bord har vært fin, men den avsluttet ganske tøft. Det har vært mye vind som har resultert i høye bølger, kanselleringer og forsinkelser. Det er jo alltid litt slitsomt og krevende å jobbe i 5 meter høye bølger, hehe! Så jeg kjenner at jeg er sliten, men utenom det har alt gått veldig fint. Det er mange nye rutiner om bord, som at alle gjestene må bruke hånd sprit, bestikket må rulles i servietter, all mat er pakket inn og de ansatte spriter overflater hele tiden. Det er så klart veldig positivt, og jeg føler at rederiet jeg jobber i tar denne situasjonen veldig seriøst. Så det var det, og nå er vi endelig hjemme igjen! Jeg gleder meg til å være hjemme igjen, se familie og venner, lage god mat og gjøre alt jeg liker å gjøre. Men hva skjer med dette været? Solen skinte heldigvis i det vi gikk i land i går, men så bøttet det ned. Juli har virkelig ikke levert enda, så jeg håper det kommer seg! Jeg vil kjøre båt, ligge på holme og ha sommer.. Jeg krysser fingrene for varmere dager. Hvis ikke så er jeg sikker på at F og jeg kommer til å kose oss selvom. Vi har ikke så mange planer for denne friperioden annet enn noen Oslo turer, en bursdag og å male det resterende som vi ikke fikk gjort forrige gang. Så håper jeg så klart på en super bloggperiode!Jeg starter friperioden med et legebesøk, og familiebesøk. Jeg drar til Sandefjord i 12 tiden for en legetime. Dere har kanskje hørt om kjeven min før… Den blir ikke bedre, heller motsatt. Så jeg trenger hjelp. Kjeven min er låst store deler av dagen, den verker og jeg får jo ikke spist mat når den er låst. Så det er slitsomt! Håper på noen svar i dag. De har alltid bare sagt “du vokser det av deg”, men nei. Jeg er snart 23 år. Første gang jeg klagde på kjeven var jeg 15-16 tror jeg, så nå vil jeg ha noe gjort. Så venter en etterlengtet middag med søsteren min, mamma, Tassen og Hugo♥ Jeg gleder meg så til å se de alle igjen♥ Vi blogges♥ Å tusen takk for at du leser bloggen min!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg