Ett år siden i dag

Hei dere fine!

Nå er det virkelig på tide med et nytt blogginnlegg altså. Jeg har vært på sjøen som alltid, og jobbet natt. Derfor har jeg ikke hatt tid, energi eller motivasjon til å finne frem macen og skrive innholdsrike innlegg, hehe… Vi kom hjem i går og allerede da kjente jeg det klødde i fingrene. Det frister alltid å skrive så fort jeg setter beina på land, så det er jo positivt! Kanskje kjedelig for dere, men det er sånn det må bli for nå i hvert fall. Dagen i dag har vi ikke brukt så veldig produktivt, men vi fikk besøk av søsteren min. Det er så utrolig koselig å se hverandre igjen når det er så lenge siden sist. Vi hadde årets første grillmiddag, solte oss på Brun&Blid, så gikk vi en tur. En skikkelig avslappende dag, som virkelig er nødvendig etter en slitsom periode om bord. Det har jo vært påske, så det har vært litt å gjøre. Men anyways – Jeg fikk opp “et minne” på Snapchat fra denne dagen i fjord. Det var da saken min var i VG! Det er jo en minneverdig dag, hehe. Det er jo ikke hver dag man er i VG liksom. Det ble jo en god del reaksjoner på det, men det er heldigvis over nå. Jeg syntes bare det er gøy å se tilbake på. 

Resten av kvelden skal F og jeg bare slappe av, så skal jeg snart sove. I morgen blir en mer produktiv dag, så jeg ser frem til det. Jeg håper at dere alle har en fin kveld! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg