Et lite tips i disse tider

God morgen dere♥

I dag kom jeg meg opp tidligere og det føles så digg. F sover enda, så jeg får alltid litt alenetid om morgningen hvor jeg kan blogge litt og se på God morgen Norge. Jeg skal snart vekke han med en kopp kaffe da, slik som jeg alltid gjør. Vi har jo, som vanlig, ingen planer i dag heller. Så da kan man jo sove litt lenger, se på tv i flere timer og bare slappe av? I dag har jeg faktisk tenkt til å lese litt, rydde litt og kanskje begynne å beise og male balkongen. Så litt får jeg gjort i dag! Jeg skal også ta sol og få bestilt en frisørtime. Siden ting er slik som de er nå, så må vi jo vaske hendene ekstremt mye og også bruke masse antibac. Jeg bruker alltid antibac før jeg går inn i butikker, og også etter. Jeg vasker hendene flere ganger om dagene, spesielt etter å ha vært ute av huset. Jeg er en som blir utrolig tørr på hendene mine, så nå har jeg funnet en skikkelig god håndkrem og olje som jeg vil tipse dere om.Jeg hater egentlig håndkrem og liker ikke å ha det på hendene, men denne er en håndkrem for over natten! Det vil si at jeg har den på hendene mens jeg sover. Denne er utrolig tykk og kjennes nesten ut som en salve, så den er egentlig veldig ekkel. Men siden jeg våkner opp med veldig freshe hender, så bruker jeg den hver natt. Denne er fra Rituals og jeg fikk den i kalenderen i fjor, men jeg vil tro den er å få i Rituals butikkene? Jeg skal sjekke neste gang jeg er på Herkules!Så bruker jeg negl olje. Denne har jeg kjøpt på negl salongen hvor jeg fikser neglene. Denne har jeg alltid i vesken min slik at jeg kan bruke den titt og ofte. Jeg har blitt veldig opptatt av å ha fine negler og jeg syntes absolutt det hjelper å påføre olje. Det gir fuktighet rundt negl båndene slik at det ikke fliser seg opp og blir stygt. Jeg hater å komme til negl salongen og ha stygge neglbånd..Dersom du ikke har en negl olje, så bruk olivenolje! I denne flasken over har jeg helt ut innholdet og erstattet det med ren olivenolje. Det fikk jeg som et tips fra en annen negldesigner en gang, og det funker kjempe bra! Denne står ved sengen slik at jeg kan bruke den over natten. Det er jo ikke så digg å ha olivenolje på neglene, men det funker! Gi det to-tre dager så kan man allerede se forskjell.

Jeg håper dere likte dette lille tipset en tirsdagsmorgen! Nå skal jeg få kokt meg en kopp kaffe og lage meg havregrøt. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg