Et lite innkjøp

God morgen dere fine♥

Å god søndag! Det kjennes skikkelig deilig ut at det er søndag i dag, for i dag skal jeg bare kose meg. Jeg har allerede støvsuget, vasket gulver og tørket støv. Så resten av dagen skal jeg bruke på ansiktsmasker, farge bryn og se serier. Kan hende jeg skal en tur til Sandefjord for å gå tur med mamma og søsteren min også, men vi får se. Enn så lenge regner det jo, så det er nok en innedag. I går nevnte jeg fort at vi var en tur på Herkules og Down Town, så jeg tenkte å vise mitt lille innkjøp. Jeg kjøpte så og si ingenting, men noen øredobber og en hårbøyle fikk bli med.Jeg syntes det er så kult å ha masse greier i ørene, så endelig fikk jeg kjøpt noe slikt. Jeg har jo ganske mange hull i ørene fra før (13stk), så jeg har plass til å ha litt forskjellig der.Disse kjøpte jeg på Down Town siden de ikke hadde de på Herkules. Det er flere øredobber her som man ikke trenger å ha hull til også, så dette passer jo til alle! Jeg gleder meg skikkelig til å pynte ørene mine med disse. Dessverre så reagerer jeg på falske smykker, men det går fint for noen timer. Så jeg blir nok å bruke disse en god del! Det ene settet koster 90kr, det andre 99kr. På H&M! Hårbøylen kostet 40kr, og den elsker jeg! Jeg bruker nesten hårbøyle hver eneste dag, hehe.Planen er å dra til Body Art, der jeg tok piercingen inni øret, og bytte til i gull. Kanskje jeg får gjort det til uken! 🙂 Jeg har begynt å elske gull, så jeg håper at jeg får byttet slik at alle passer sammen.Å, jeg kjøpte også et smykke fra Glitter! Dette var på 50%, så det kom på rundt 70kr. Dette kommer til å bli mitt nye hverdags smykke♥Nå står litt frokost for tur her, så jeg ønsker dere en kjempe fin søndag! Jeg oppdaterer nok litt igjen senere, så vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg