Er det så forbanna viktig?

God morgen dere fine♥

Jeg håper at alt står bra til med dere! Det er skikkelig innevær, så jeg har funnet frem strikketøyet og noen makeup videoer på Youtube. Skikkelig koselig! Nå har jeg begynt på den ene armen på genseren, så det nærmer seg. Jeg håper på å bli ferdig med den snart, for jeg har flere prosjekter som jeg gleder meg til å starte på. Som jeg nevnte i går, så hadde jeg besøk her i går kveld. En venninne kom på middag, og strikke date! Vi strikket og så på “Skal vi danse”. Jeg foretrekker det isteden for å dra på byen en hver dag. Da jeg våknet til morgningen i dag og gikk gjennom Instagram ble jeg faktisk utrolig sur og oppgitt. SÅ mange som er ute og drikker i disse dager?! Det er såååå mange som fester og som da ikke klarer å opprettholde en meters avstand og smitteverns reglene. Det gjør meg så sur. Er det så forbanna viktig å feste nå i disse tider?! Det er fremdeles en pandemi som foregår, det tror jeg mange har glemt.Jeg hadde ikke vært ute på byen uansett om det er pandemi eller ikke, så det er sikkert enkelt for meg å si. Men tenk så mange dette påvirker! Det er faktisk en helt sinnsykt situasjon vi er inne i. Men jeg skulle veldig gjerne ha vært å reist, JOBBET, og jeg skulle veldig gjerne besøkt familien min. Det er utrolig sårt og ikke kunne klemme og se familiemedlemmer som er i risikogruppen. Vi mistet et familiemedlem denne måneden, som vi dessverre ikke fikk sett det siste halve året på grunn av pandemien. Det er sårt! Så jeg blir så oppgitt og frustrert over at folk er så jævla egoistiske og bare må feste. Man kan fint møtes og spille kort, men så fort den alkoholen kommer inn i bildet så blir det vanskelig å holde en meters avstand. Er det så viktig å drikke liksom? Så, det var mitt lille søndags utbrudd. Jeg kjenner jeg bare blir så provosert av alle som seriøst er avhengige av å drikke og feste. Bare vent litt til liksom! Kanskje det tar lang tid, og kanskje det ikke tar så lang tid. Det tar i hvert fall lengre tid dersom mange fortsetter med festing og drikking. Nå tror jeg jaggu jeg skal lage pannekaker, så skal jeg rett og slett strikke hele dagen i dag tror jeg. Det er jo ikke så mye annet å gjøre i dette været. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg