Endelig

God kveld dere!

F og jeg har nettopp kost oss med en pizza etter at vi har kommet hjem fra Danmark. Det var mye å pakke ut, og mye å vaske, så vi gjorde det enkelt og bestilte mat i dag. Før vi dro på ferie fikk jeg seriøst ikke gjort noen ting her hjemme, så det var digg å i hvert fall få støvsuget litt. I morgen skal jeg gå litt dypere og vaske gulver osv. Jeg føler meg nesten litt slem som sier at jeg er er glad for at vi er hjemme igjen, fordi F koste seg så der og ville gjerne vært lengre. Jeg derimot skal nyte disse dagene hjemme, og prøve å endelig lande litt. I morgen har jeg en vippetime jeg ser frem til, så skal jeg få besøkt familien en av de kommende dagene. Jeg har gått uten sminke en hel uke nå, og det har vært veldig deilig. Huden min har elsket det! Men herregud å jeg gleder meg til å sminke meg igjen i morgen. I need some glam. Jeg sier det forresten igjen – Dersom dere har noen ønsker om hva jeg skal skrive om, eller lage video om – Kommenter det gjerne! Jeg håper at dere har det fint. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg