Endelig skjer det ting

Hei dere fine!♥

Jeg er på min dag tre med super migrene… Jeg.har.så.vondt. Jeg pleier å ta treo (smertestillende i brus tabletter som kjøpes i Sverige og Danmark), men jeg trodde at jeg var tom så jeg har levd på paracet de siste dagene. Derfor ble jeg overlykkelig da jeg fant et rør med treo på badet nettopp! Jeg håper at det hjelper litt i hvert fall. Neste periode hjemme skal jeg sjekke ut botox for migrene, så får vi se om det kan være løsningen for meg. Anyways! Jeg vil dele med dere hvor langt mitt naturlige hår har blitt! Jeg har jo brukt extensions i 10 år! 10 år!! Herregud. Jeg startet å bruke extensions fast da jeg var 13, og nå er jeg hvert øyeblikk 23. Jeg fyller jo neste lørdag! Jeg elsker å ha bursdag, hehe♥ Er det flere som tør å si det høyt? Jeg føler at folk bare sier “jeg liker ikke å bli eldre”, eller “det er jo ikke noe spesielt med bursdager”. Jeg syntes det er kjempe koselig og gøy, og jeg ville gjerne hatt bursdag en gang i måneden om jeg kunne. Jeg elsker oppmerksomheten man får♥ Nei, nå sporer jeg av her….. Altså, SJEKK! Det er maaaange år siden jeg hadde så langt og fyldig hår naturlig. Det var faktisk på barneskolen før jeg begynte med extenisons. Siden har det vært tynt, slitt og skadet. Håret mitt har vært rødt, rosa, svart, hvit, brunt og stripet. Jeg har gått fra svart til platina to ganger, og tro dere meg…Det var en påkjenning for håret mitt. Det har vært igjennom så mye! For ikke å glemme kreatin extensions, tape, microringer og clips. Det å ha mange, mange spenner festet til hodet hver enste dag.. Ikke rart jeg har slitet med migrene, haha! Neida. Jeg har funnet en fin rutine for pleie av håret mitt, som jeg føler funker for meg. Jeg bruker shampoo og balsam fra Matrix, som jeg har brukt i flere år. Veldig fornøyd med de! Så har jeg brukt disse produktene på bildet over for pleie. Alama hårkur og en spray som skal hjelpe for det ene og det andre. Disse to produktene er kjøpt på Normal, og koster rundt 100kr stk. Denne hår oljen har jeg vist dere før, og nå er den snart tom. Denne er så god! Jeg bytter på å bruke denne og den fra Biosilk. Denne fra Wella lukter så himla godt, og den tynger ikke på håret. 

Helt ærlig, så føler jeg at disse tablettene funker! Dette er ikke reklame eller noe slikt, så dette kommer fra hjertet♥ Jeg har prøvd så mange forskjellige hår tabletter, men jeg har aldri følt at det har funket. Disse så jeg Eveline Karlsen anbefalte siden mammaen hennes er frisør, så jeg ga det er forsøk. Jeg tar fire av disse hver morgen. De hjelper også på energi og tretthet, så jeg føler meg veldig opplagt gjennom hele dagen. Jeg merker tydelig forskjell på både energien og på håret mitt. Disse skal hjelpe på hud og negler også, men jeg merker størst forskjell på håret siden jeg bruker gele nelger og huden min er som regel alltid snill. Jeg har tatt disse i 3-4 måneder nå, og kommer til å fortsette med det i lang tid da jeg virkelig føler at det hjelper. Så klart har mindre bruk av extensions også hjulpet betraktelig på håret mitt. Det får mye mer kjærlighet enn noen sinne, og det gir resultater. Nå føler jeg meg komfortabel uten extensions, og det har jeg ikke følt på på mange år. Jeg gleder meg så til det blir enda lengre! Forrige måned hadde jeg frisørtime til striping, men jeg avbestilte den siden jeg vil la håret hvile og vokse. Så, noen begynner å bli voksne her, hehe! Nå skal jeg pakke til vår lille get away til Farris bad. Jeg ønsker dere en fin dag videre, så blogges vi♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg