Endelig på land

God kveld dere fine♥

Herregud som jeg har savnet dette! Jeg planla å skrive til dere tidligere i dag, men migrenen stakk innom og gjorde meg ubrukelig. Så derfor en litt senere oppdatering. Vi er hjemme igjen, og guuuuuuuud det føles godt. Vi kjørte innom Jimmy´s på vei hjem for å spise en kjapp matbit før vi tok en liten handel. Kjøleskapet er jo så og si tomt når vi kommer hjem, så det må fylles opp. Jeg håper at dere alle har det fint? Jeg har hatt så lyst til å blogge flere ganger om bord, men dessverre så går det ikke med det internettet vi har der.. I tillegg så strekker ikke energien helt til etter en lang dag på jobb etterfulgt av en treningsøkt. Denne perioden har vært tøff og slitsom, så det er litt ekstra deilig å komme hjem nå. Det har, som alltid, gått veldig fint, men hele denne situasjonen gjør det jo litt ekstra krevende for oss alle. Det er kanskje mange som glemmer seg litt og ligger litt på latsiden når det kommer til dette med korona og smitte, så jeg er stolt over at min arbeidsplass tar det såpass seriøst enda. Det er fremdeles antibac, hansker, munnbind og innpakking av bestikk etc. Det er mye jobb, men vi har taklet det kjempe fint syntes i hvert fall jeg. Det skal sies at jeg lengter etter en god manikyr nå etter all denne antibacen og hanskene, hehe! Men anyways! Jeg føler meg super klar for en fin blogg periode. Jeg gleder meg til å skrive, oppdatere og kose meg. Vi har dog ingen store planer for friperioden, utenom å kose oss glugg ihjel. Jeg ser sååå frem til å møte familie, fikse negler, sove lenger, spise god mat, trene og se venninner. Og så klart styre her hjemme. I morgen er det jo meldt regn, men det ser jeg frem til. Da får jeg god tid til å vaske og kose meg. Det siste jeg gjorde før jeg reiste var jo å vaske huset, men jeg liker å gjøre det når jeg kommer hjem også. Så skal jeg en tur på Herkules for å kjøpe nytt sengetøy til oss. Jeg har også planer om å lage den sinnsykt gode ostekaken jeg lagde forrige periode hjemme. Yummi!Etter litt smertestillende og en dusj forlot migrenen bygningen, så jeg fikk byttet sengetøy og pakket ut. Jeg er en slik person som må pakke ut så fort jeg kommer hjem, og bytte på sengen. Det kommer ikke på tale at jeg sover i et sengetøy som ikke har vært vasket på to uker, haha! Da skulle jeg vært døden nær… Jeg kjenner fingrene klør etter å skrive, men nå skal jeg se på “Den fantastiske Dr.Pol”, så jeg får logge av. Jeg har mast om det programmet i to uker nå, haha! Jeg gleder meg til å skrive til dere igjen i morgen. Vi blogges♥ Klem! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg