Endelig ny telefon

God morgen dere fine♥

Jeg håper at dere har det fint! Jeg har det veldig greit, og jeg kjenner på meg at dette blir en fin dag. Det har kommet masse snø i fjellene, så jeg har stått og beundret det en stund nå på morgenkvisten. Flere som gleder seg til det kommer snø? I dag har jeg fri fra jobben siden jeg har en viktig avtale litt senere i dag. Før det skal jeg en tur til byen for å levere inn den gamle telefonen min, hente en pakke og kjøpe inn innpakking til julebakst. Hvis jeg rekker så skal jeg brenne noen mandler og få bakket det fint inn. De neste ukene blir jeg å jobbe ganske mye, så alt som er gjort her hjemme er deilig. Noe annet som er ekstremt deilig er at jeg endelig fikk meg ny telefon i går! Gud, det var på tide. Jeg hadde Iphone xs max, men den hadde jeg klart å knuse og den begynte å bli treig.. Lyden kom og gikk, så jeg trengte faktisk en ny en. Jeg har swap avtale med telenor, så jeg kunne egentlig hatt byttet telefon før sommeren i år, men jeg valgte å vente på denne modellen. Dette er Iphone 12 pro max, og så langt er jeg veldig fornøyd! Den er veldig fin, men det er jo ikke veldig stor forskjell på modellene syntes jeg. Selgeren skrøyt av at denne skulle være veldig mye raskere, men jeg syntes kanskje ikke det? Uansett, så er det veldig deilig å ha en telefon som funker slik den skal. Jeg valgte i gull, men den er bare gull langs kanten. Den er hvit bak, og jeg savner egentlig glasset som var bak på Iphone xs. Jeg syntes det var finere…. Men jeg skal nok klare meg uten det.Nå venter en bedre frokost med kylling bacon, egg og baguetter. Og sjokolademelk! Lørdagen dere….♥ Jeg ønsker dere en veldig fin dag, så blogges vi!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg