Endelig fornøyd

Hei alle sammen!

Jeg har seriøst prøvd tjue ganger å logge inn på bloggen, men har bare fått opp feilmeldinger. I tillegg så kom beskjeden om at bloggen ikke eksisterer igjen, så jeg fikk litt panikk og kjente på skuffelsen igjen. Haha.. Men jeg tok til fornuft og kontaktet blogg.no, og fikk bekreftet at bloggen eksisterer og er kommet for å bli. Jippi! En utrolig lettelse♥ Men de har tydeligvis noen problemer akkurat nå, så det er litt vanskelig å komme inn. Jeg klarte det omsider og kan endelig si hei til dere. F og jeg har brukt dagen på å skifte dekk på bilen, og vært å handlet noen ting som vi trengte. Blant annet noen smart store kasser som jeg skal brukte til å sortere sommer/vinter klær. Mens vi skiftet dekk begynte det faktisk å snø, så det virket litt håpløst. Heldigvis så sluttet det jo fort, og det la seg så klart ikke på bakken. Det går heldigvis mot varmere tider, og det gjør meg sååå glad♥

Anyways: Jeg har endelig funnet et sted hvor jeg blir super fornøyd med neglene mine. Som dere vet så har jeg prøvd ut mange forskjellige steder, men aldri blitt ordentlig ordentlig fornøyd. Jeg må dra helt til Sandefjord, men det er faktisk verdt det. Stedet jeg drar til er “Sandra negler og Izabela frisør” og det ligger i Kongens gate. Det er akryl og ikke gel, så det blir spennende å se hvor lenge de holder. Nå har jeg ikke bestilt time før om fire uker, og jeg pleier egentlig å fikse de etter 3. Så vi får se. De glitrer skikkelig i virkeligheten – sjekk ut Insta storyen min, så kan dere se♥

Nå skal jeg rydde i klesskapet og få litt orden der. Det er så deilig å føle at det er orden og system i ting og tang. Så får vi se hva vi gjør videre i kveld. Vi skal i hvert fall bestille noe mat, og slappe av. Jeg ønsker dere alle en super fin dag videre. Så blogges vi♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg