En veldig bra skulder økt

Hei dere fine!

Vi har nettopp kommet hjem fra en super bra treningsøkt. Det er så sykt digg å være litt godt inne i treningen igjen. Det er liksom noe jeg har lyst til å gjøre og ikke bare føler at jeg må. Det føles ikke lenger som et ork å dra på trening om dere skjønner. F og jeg trener sammen så vi trener så og si det samme hver gang vi er der. Det hender at jeg trener cardio når han skal ha veldig tøffe økter da, haha! Jeg trener jo ikke for å bli stor liksom, men for å holde meg i form generelt. Det er veldig deilig å føle seg litt sterk og sprek, så jeg kommer til å fortsette med trening forhåpentligvis lenge. I da trente vi skuldre og triceps og økten så slik ut:Skuldre :

Sittende skulderpress med hantler – Her bruker jeg 12,5 – 15kg

Stående skulderpress med hantler – Her bruker jeg 11 kg

Sidehev med hantler – Her bruker jeg 3 kg (Sååå tung øvelse!)

Fronthev med hantler – Her bruker jeg 5kg

Bakside skuldre i apparat 

 Triceps: 

Pushdowns – Her tar jeg rundt 32 kg

Liggende med hantler (aner ikke hva det kalles) – Her starter jeg med 3 kg og går opp til 9kg

Stående tricepspress bak hodet – Her bruker jeg en 11kg hantlerFrode tar så og si så mange kilo det er på de forskjellige apparatene… Han bruker 45kg på skulderpress, siden det ikke er tyngre vekter der liksom..Kanskje på tide å bytte treningssenter?

Nå kjenner jeg mer rimelig mørbanket i skuldre og triceps, så jeg ser frem til en fredagskveld med taco og strikking. Litt av en kontrast! Løfter vekter om dagen og strikker på kvelden, haha! Jeg skal en tur på Down Town for å handle inn garn til mitt neste prosjekt. Det er jo en fin strikke butikk her i Skien også, men servicen der er så dårlig at jeg heller velger å kjøre til Porsgrunn hvor jeg får god kundebehandling. Jeg er helt ny i strikkeverden og føler meg derfor veldig liten når jeg kommer inn i en garnbutikk, derfor setter jeg utrolig stor pris på litt veiledning og service slik som jeg fikk på City garn og broderi på Down town. 

Jeg håper at dere har en fin fredag så langt! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg