En stor forandring!

Hei dere!

Herregud…Jeg gjorde det! Jeg har jo nevnt noen ganger for dere nå at jeg skulle til frisøren, men at jeg ikke har vært helt sikker på hva jeg skulle gjøre. Jeg endte opp med å legge mørke striper i hele håret! HERREGUD for en forandring! Å det føles bare så sinnsykt bra. Jeg trengte virkelig dette. Fargen ble mye mørkere enn hva jeg så for meg, men jeg liker det. Dessuten så kommer det til å fade veldig. Siden jeg hadde så lyst hår sitter fargen ikke like godt, så derfor la frisøren min bevist inn en litt mørkere farge, så om noen uker vil det bli lysere 🙂

Når jeg ser “før” bildet så syntes jeg egentlig ikke det så like ille ut som det hodet mitt hadde fått for seg. Jeg syntes at jeg hadde ettervekst ned til skuldrene og skikkelig ekkelt hår, men det var ikke så ille, haha! Veldig rart egentlig, men jeg fikk en slags ro i kroppen når jeg så meg i speilet for første gang med det nye håret. Det kjentes så utrolig godt å bare få vekk det blonde. Jeg føler meg liksom litt mer “down to earth” om dere skjønner? En liten hemmelighet er at jeg farget håret mitt blondt da jeg skulle begynne å blogge i 2017, siden jeg følte meg kjedelig og uinteressant som mørk. Jeg begynte jo å blogge i 2015 og da var jeg platina og skrev mange provoserende innlegg, som resulterte i mange lesere. Nå føler jeg meg så ferdig med sånt, og vil bare være meg selv.

Tuppene mine er mye mørkere, men dette er fordi det er mye tynnere der.. Som jeg sa, så vil det bli litt lysere med tiden, men jeg liker det sånn som det er nå også. Jeg går til Lotte Kristine på Alfakrøll i Sandefjord, og jeg er så fornøyd! Jeg var der forrige gang jeg stripet meg helt lys også, og var skikkelig fornøyd.

Herregud, se på dette!! Jeg tror jeg aldri har fått så mange komplementer på hårfargen min før! Dette ga meg seriøst frysninger. Det kom mange meldinger på en gang der et øyeblikk, og det gjorde meg godt langt inn i sjelen! Så fine og gode mennesker jeg har i livet mitt♥

Nå skal jeg rydde litt på soverommet, så skal jeg gå i dusjen. Jeg har vært i Sandefjord så og si hele dagen i dag, så i morgen gleder jeg meg til å kose meg hjemme. Det er jo meldt så bra vær! Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Så fin du ble på håret, Pia❤️🥰 Så at grensene til Danmark åpner 15.juni så det betyr vel at dere kan dra på jobb igjen snart?🙊🙈

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg