En smakebit av sommer

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere. Her går det ganske så greit. Det er så utrolig fint vær her i Sandefjord i dag, så da blir jo alt mye bedre. Fredagen gikk til festing med noen venninner, så kveld ble til natt for å si det sånn. Gårsdagen gikk til besøk av søsteren min, kebab og avslapping. Så helgen har alt i alt vært veldig bra! Jeg kjenner at jeg er så utrolig klar for sommeren nå, og jeg er så glad for at vi går mot den tiden. Nå mangler det bare at alt åpner igjen, så skal jeg være fornøyd. Jeg savner virkelig jobben på båten så mye, og jeg skal aldri aldri aldri klage på hvor kjedelig jobb kan være igjen. Jobb er så viktig, og det har jeg virkelig fått kjenne på nå som jeg har gått så mye hjemme… Jeg savner sånn å seile og hele stemningen det er om bord på skipene.. Åh, savn 🙁 

Søsteren min og jeg gikk en tur ned til byen for å spise is og bli litt “kjent” med nabolaget. Det finnes så utrolig mange butikker som jeg ikke ante eksisterte, så det er absolutt å anbefale å bare gå rundt i byen og se. Vi skal veldig snart gå ned for å kjøpe sushi. I og med at jeg bor midt i sentrum er det jo gåavstand til alt man kan tenke seg av mat, så det er i hvert fall en positiv ting. Eller negativ? Det blir ganske så lett å ta med seg noe mat på veien hjem for å si det sånn, hehe! 

Videre i dag skjer det ikke så mye annet enn å pleie huden, vaske sminkekoster og rydde. Huden kjenner på at det har vært noen harde helger på rad nå, så den skal få litt omsorg og kjærlighet senere i dag. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre. Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg