En slik dag

Hei dere fine!

Det er så deilig å endelig ha energi og motivasjon! Jeg har seriøst brukt hele uken på å “lande” og komme tilbake til hverdagen, så det er endelig gjort. Heldigvis så har vi to hele uker igjen av friperioden, så det ser jeg virkelig frem til. Jeg stod opp med riktig bein i dag, så jeg har fått gjort en hel del. Jeg er på jakt etter bil, så vi ringte en selger i dag for å dra å se på en i morgen! Herregud så spennende! Mer om det senere… Jeg har pakket ut av baggen som jeg hadde med til sfj, fått vasket tøy, støvsuget og vasket sminkekostene mine. Det er så sykt deilig å ha slike dager hvor liksom alt blir gjort. Det er så fort gjort å tenke at jeg heller vasker de en annen dag, så det ble gjort i dag og de er rene og freshe. Jeg ser alltid så frem til å sminke meg når jeg vet at alle kostene er rene, hehe. Jeg har også bleket tennene, kuret håret og tatt ansiktsmaske. Så i dag var en skikkelig bra og avslappende dag. Vi hadde så og si ingen planer annet enn en liten tur til byen. Mamma mistet et skjerf i byen forrige uke som hun var veldig glad i, så jeg dro i hovedsak for å kjøpe nytt til hun. I tillegg så byttet vi noen julegaver som ikke passet til F. Vi var så sykt sultne så da ente det opp med at vi bestilte mat på Dattebayo her i Skien. Når man er skikkelig skikkelig sulten så klarer man liksom ikke å tenke ut hva man kan lage med det man har hjemme, så da blir det slik. Heldigvis skjer det ikke ofte, haha! Men i dag smakte det sykt godt og jeg er glad vi gjort det.  I dag gikk jeg i byen uten extensions og vipper – hva skjer med meg?? Det er store skritt å ta for lille meg, men det er deilig en gang i blant. I tillegg så tenker jeg mye på at jeg kan spare det dyre extensionsenet når jeg kun skal innom et sted liksom, hehe.. Men i morgen blir det full glam på bil prøving. Sååå spennende! Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg