En slik dag

God kveld, dere fine♥

I dag har jeg faktisk gjort litt, så jeg har ikke hatt tid til å logge meg inn her. Men jeg har som mål å i hvert fall få ut et innlegg om dagen. Jeg skal være ærlig å si at jeg begynner å kjenne på det. Jeg sier sikkert dette i hvert innlegg, at jeg ikke vil skrive for mye om alt som foregår, men det er jo ikke til å unngå. Det er noe som preger alle sin hverdag. Hvem skulle tro at vi ville sette så stor pris på hverdagen? Jeg savner hverdagen, jeg savner mandagene, jeg savner jobben min, jeg savner kollegaene mine og jeg savner tryggheten. Jeg kjenner mye på angsten om dagen og det er utrolig slitsomt og vondt. Jeg går rundt med mye tanker, mye hodepine og en skikkelig følelse av usikkerhet. Jeg vil på jobb, og det nå. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne vært et sted og vært til hjelp. Jeg hater å bare sitte her. MEN som jeg også skriver i hvert innlegg, så vil jeg prøve å ha dette som et “fri sted”, hvor jeg kan koble litt ut og heller skrive om positive ting. For jeg vil gjerne at folk skal få glede av å lese bloggen min. Jeg må innrømme at motivasjonen kommer og går, men det er jo faktisk noen av dere som klikker dere inn her hver dag. Det setter jeg pris på, og jeg håper at dere liker “meg”, om man kan si det. Noen ganger slår tanken meg at jeg bare burde slutte med bloggen og heller bare leve uten internett. For det skal sies at jeg blir sinnsykt usikker når jeg legger ut videoer og slike ting. Jeg er ikke så trygg på det, for jeg vet liksom ikke om dere liker det eller om jeg bare driter meg ut. Skjønner dere? Så kom gjerne med en tilbakemelding om dere liker det, eller ikke. Send gjerne en melding, eller en anonym kommentar. Det setter jeg så stor pris på, og det gir meg motivasjon til å fortsette. I dag har jeg vært i Sandefjord og besøkt mammaen min. Vi gikk en tur til mormor og bestefar, men vi hadde så klart god avstand. Jeg klemte ingen av de, og det gjorde vondt.. Det er kanskje derfor jeg føler meg litt trist/kjip i dag? Jeg koste meg masse på tur, og det var veldig hyggelig å se at de har det fint, men det er liksom noe som manglet. Så hvordan skal tre-fire uker med dette gå? I morgen skal jeg søke på dagpenger hos Nav, noe så forferdelig 🙁 Jeg må virkelig prøve å fortsette å holde meg inne i boblen min. Boblen som består av husarbeid, sminke og makroner. Jeg lagde to runder med makroner i dag. Så denne perioden kommer til å gjøre meg tjukk, i hvert fall. Great. Jeg håper virkelig at alt er bra med dere. Jeg sender mange klemmer♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg