En skikkelig bra dag

God kveld dere fine!

Jeg håper at dere har det fint. Jeg våknet med migrene, som vanlig.. Det har blitt en ny rutine å ta smertestillende hver morgen nå, dessverre! Så var jeg ekstremt svimmel da jeg våknet! Var typ følelsen av at jeg var drita. Hel rommet surra rundt 🙁 Så satt jeg meg på sofaen for å planlegge dagen i dag. Det har vært helt sykt bra vær i dag, så jeg hadde allerede bestemt meg for å plante ute, så det fikk jeg gjort. Jeg har kjøpt inn en liten plantekasse som jeg har plantet gressløk, hvitløk, koriander,  oregano, luftløk og basilikum i. Jeg håper så at de overlever, for det var så gøy! Jeg har virkelig kost meg i dag, og jeg har ikke kjent på en eneste bekymring. Det kommer så klart nå som jeg skriver om det, men jeg har klart å koble ut i hele dag og det er så sykt deilig. Gårsdagen brukte vi forresten hos mormor, siden vi hjalp hun med litt graving i hagen. Det var utrolig godt å få bevegd litt på kroppen igjen, samtidig som at det er hyggelig å kunne hjelpe til.

Så etter litt planting av urter plantet jeg flere påskeliljer rundt på eiendommen, vasket alle vinduer, vasket verandaen, vasket ytterdøren, ryddet vekk vintersko og vinterjakker, så gikk jeg inn da solen begynte å gå ned. Da fortsatte jeg inne med å vaske og sortere all sminken min! Det var etterlengtet. Jo, jeg ryddet også hele klesskapet så nå er det to poser som skal til Fretex. Herregud så effektiv og flink jeg har vært i dag!! Da er det ekstra deilig å sette seg ned nå, siden jeg føler at jeg virkelig fortjener det. 

Jeg håper at dere alle har det fint, og at ting er bra med dere. Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg