En perfekt avslutning på uken

Åhh, denne dagen dere! Det har vært så sinnsykt deilig, og etterlengtet å ha en så fin dag. Selvom det har regnet, så har jeg kost meg masse. Følelsen av å ha gjort all husarbeid, gått en mil, tatt sol OG pleiet seg selv er den beste jeg kjenner til! I tillegg så serverte nettopp F middag, så jeg slapp å stå på kjøkkenet i dag. Jeg har vurdert i hele dag om jeg skulle bakt noen kanel knuter, men jeg kom til fornuften. Det frister egentlig ikke så mye med bolle etter en mil anyways. Fab♥Jeg har brukt denne ansiktsmasken i flere år nå, og jeg elsker den. Den bruker jeg spesielt når jeg har noen utbrudd som jeg har nå. Den kan brukes i hele ansiktet eller bare der du har urenheter, så det er kjekt! Jeg føler virkelig at denne funker, så jeg bruker den regelmessig. Jeg tok også en hår maske fra Loréal Paris. Det var den som varmer opp produktene som er i håret. Jeg syntes håret mitt alltid blir så mykt og fint etter en sånn maske, så det prøver jeg å gjøre en gang i måneden. Jeg tok også en fot maske i dag. Siden jeg har pedikyr, så er det ekstra viktig for meg å ha myke og fine føtter. Denne kjøpte jeg på Normal og kostet nesten ingenting. Denne er bare en moisturising maske, som man ikke trenger å skylle vekk. Det finnes jo de peeling maskene hvor all den døde huden detter av, men dette var altså ikke en slik en.Det er så deilig å føle seg så fresh, og klar for en ny uke! Dette har vært en perfekt avslutning på uken og jeg tror virkelig at neste uke blir en fin en. Nå logger jeg av for resten av kvelden, så blogges vi igjen i morgen tidlig♥ Klem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg