En ny favoritt

God morgen dere fine!

Jeg håper at det står bra til med dere alle sammen. I og med at jeg fikset både vipper og bryn hos HM Beauty, så har jeg så utrolig mye bedre tid om morgningen. Det er sååååå digg. Jeg går fremdeles med minimalt med sminke, og bruker ikke extensions disse dagene. Så jeg trenger seriøst bare 15 minutter til å fikse meg, så derfor har jeg tid til å stikke innom her! 🙂 Det er veldig lite å gjøre om dagen, dessverre… Det er jo ikke så mange som velger å reise i disse dager i og med at man blir oppfordret til å holde seg hjemme. Så vi får bare vente og se hva som skjer. Jeg tenkte at jeg skulle tipse dere om min nye favoritt parfyme! Jeg sliter så med å finne gode parfymer, så derfor elsker jeg når andre deler hvem de liker slik at jeg kan teste dem ut. Jeg har brukt Juicy og D&G i så mange år nå, så det var veldig på tide med en ny en. Denne er veldig, veldig god! Jeg liker ikke spesielt sterke eller tunge parfymer, så denne er veldig lett og frisk. Det er en Edt, så ikke en parfyme. Den er i hvert fall utrolig god og min absolutt nye favoritt! Litt av en oppgradering fra Juicy må jeg si 🙂Nå får jeg skifte til uniform og spise litt frokost. Vi skal ha med rundt fem hundre passasjerer nå, og det er vel det meste vi har hatt denne perioden om bord 🙁 Jeg håper så på bedre tider! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag, så blogges vi senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg