En litt annerledes følelse

Hei dere fine!

Åhh, som jeg har savnet dere! Nå ser jeg virkelig frem til mer blogging og deling. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å vente med å oppdatere til i morgen, men jeg klarte ikke å vente..♥ Vi har kommet hjem fra sjøen i dag, og det kjennes godt. Samtidig så føles det veldig rart… Det er en veldig usikker tid nå med tanke på corona pandemien, så jeg vet jo ikke hva som skjer videre. I utgangspunktet så skal vi jo på jobb igjen neste gang, men alt kan jo skje. Plutselig er vi permitterte igjen, så jeg krysser bare fingrene for at situasjonen ikke forverres i hvert fall. God følelsen kommer seg nok smygende de neste dagene. Det er jo dessuten meldt bra vær! Det er meldt om en ny bølge med varm luft, så det kan jo bli super deilig! Tenk om vi er så heldige at vi får litt sommer denne perioden også! Jeg er jo klar for strikking, sopptur og varme gensere, men jeg takker ikke nei til et siste bad♥

De siste dagene om bord har vært så fine. Det er seriøst vært speilblankt hav hele veien fra Larvik til Hirtshals flere dager på rad. Som butikksjefen sa i stad “I dag kunne man ha gått til Danmark”, for SÅ flatt og stille var det. Jeg tør å påstå at jeg har verdens fineste utsikt fra arbeidsplassen min. Fine båtene♥♥♥ Forresten så håndterer CL smittevern på en helt fantastisk måte, så ikke vær redd for å reise med oss. 2 døgns cruise til Kiel er jo en skikkelig fin tur å ta nå dersom man bare vil komme seg litt vekk og nyte, så det oppfordrer jeg dere til å gjøre♥ Jeg skal det i desember og det gleder jeg meg så til!I morgen skal jeg dele fremgangen på strikke prosjektet mitt med dere, og det gleder jeg meg til! Jeg håper at dere alle har det fint. Jeg gleder meg til å blogge igjen i morgen. God natt! Klem♥

4 kommentarer
    1. Blir så glad når du har lagt ut et nytt innkegg 😃 Pleier ikke kommentere, men nå måtte jeg bare. Jeg leser alle innlegg og synes du virker så hyggelig og snill. Er også fra Skien og håper jeg ser deg en gang, så jeg kan komme bort å si hei 😃

      1. Åååååå, SÅ koselig <3 Tusen millioner takk for en kjempe fin kommentar. Det gir meg så mye motivasjon til å fortsette å blogge, og det gjør meg så glad. Jeg håper du kommer bort å sier hei om du ser meg<3

    2. Så fin genseren ble! Jo mer jeg leser bloggen din, jo mer får heg lyst å bli kjent med deg. Håper jeg ser deg et eller annet sted her i byen, så jeg kan komme bort å si hei

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg