En liten utflukt

God dag dere fine!

Gårsdagen var en skikkelig fin dag. Som jeg nevnte i forrige innlegg, så fikk jeg vasket og gjort det fint her hjemme. Da F kom hjem fra trening hadde han til og med kjøpt roser til meg. Jeg fikk jo middag på Valentines dagen, men ingen roser – haha! Så i går kom han altså hjem med verdens fineste rosebukett med 20 roser. Jeg er heldig altså! Så bestemte vi jo oss tidlig for at vi skulle gå en tur, så da ente vi opp med å kjøre helt til Mølen. Det er en kjøretur på rundt 45 minutter, så det tok jo litt tid. I tillegg så begynte klokken å bli litt, så vi var redde for at det skulle være mørkt da vi kom frem. Heldigvis holdt solen seg litt lengre opp, og vi fikk med oss en skikkelig fin solnedgang. Mølen er et merkelig sted man masse steiner. Hvor enn man ser, så er det steiner overalt liksom. Men det er også et skikkelig fint sted, og det er koselig å gå tur rundt der. Se så fint lyset ble her! Det var utrolig vakkert der i går, så jeg er veldig glad for at vi ikke snudde før vi kom dit. Vi ville bare ha litt frisk luft og gå en liten tur sammen. Det er jo ikke så mye sjø å se i Skien, så det var fantastisk å komme ut dit se havet. Det ble ingen glam i går, og det er så digg! Jeg elsker slike dager hvor jeg ikke bruker mye sminke og bare er “naturlig”. Slike dager er de beste♥Vi tok med oss en termos med kaffe og en pakke med bixit kjeks. Men vi endte ikke opp med å sette oss ned å ha piknik akkurat, for det blåste en del og begynte jo å bli mørkt. Men jeg elsker at vi kan dra på slike småturer sammen, og at vi begge liker det samme. Det hjelper faktisk veldig masse å bare komme seg litt ut, altså.Haha – finn en feil på bildet over! Jeg må le når jeg ser det bildet.. Uansett: I dag kommer søsteren min på besøk! Vi skal en tur til byen sammen, så skal vi bare ha det fint. Jeg har planlagt digg middag og filmkveld. Jeg tror det kommer til å bli veldig koselig og avslappende. Jeg håper at dere får en fin dag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg