En liten sopptur

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint. Vi har vært ute i skogen i flere timer, så nå var det deilig å komme hjem igjen. Jeg syntes alltid det er så deilig å komme hjem, selvom vi bare har vært en liten tur på butikken. Hehe♥ Jeg har hatt så lyst til å dra på sopptur, så i dag fikk vi endelig gjort det. Det er jo helt utrolig at vi har hver ukedag hvor vi kan plukke sopp, men velger søndagen da resten av befolkningen skal plukke sopp (: Vi kjørte dog ganske offroad, så vi fant da litt!Vi ville i hovedsak finne kantarell, men måtte nøye oss med trakt kantarell. F fant en fin kantarell, men det var det… Det er kanskje for sent å finne kantarell nå? Mamma og jeg fant noen da vi gikk tur her om dagen, men det er jo ikke så lett å finne gule sopper når alle bladene som har falt fra trærne er gule, hehe!Jeg har sett ut som et drååååg de siste dagene dere, haha! Så bildene er ikke så veldig mye å skryte av. Neste gang vi kommer hjem fra jobb skal jeg til frisøren for å stripe håret litt lysere. Jeg vet at jeg skrev her om dagen at jeg skal la det hvile, men vi alle vet hvordan jeg er på den fronten 🙂 Jeg trenger sårt litt forandring.

Fine mannen♥ F er så søt på sopptur for han vet ikke helt hvem sopp man kan ta og ikke, så han spør meg hver gang han ser en sopp. 

Vi skulle tatt med en større kurv, for vi måtte faktisk gå fra litt! Men da vet vi det til neste gang. Nå har vi funnet et fint sopp sted som vi kan fortsette å dra til år etter år.Jeg lagde ikke makroner i går, så det skal jeg gjøre nå! Jeg er ganske oppholdt og slukt i strikkingen, men det syntes jeg bare er koselig. Jeg tør å si at jeg blir ferdig med vesten i dag. Så da viser jeg dere den i morgen. Jeg ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg