En liten, men fin forandring

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere♥ Jeg har det fint. Jeg har hatt fri i dag, så jeg har egentlig bare fått litt orden her hjemme igjen. Jeg har vasket klær, ryddet og sortert litt i skuffer og skap. Tiden går så sinnsykt fort, og plutselig er det mørkt og for sent til å ta bilder til bloggen. Jeg skjønner at jeg må prioritere litt annerledes på denne tiden av året, hehe! Jeg har hatt besøk av søsteren min i dag også, så vi har vært en liten tur på Herkules. Jeg trengte mer innpakningspapir, så det fikk vi i hvert fall kjøpt. Så fikk jeg endelig spist sushi i dag! Jeg har cravet det i flere dager nå, men siden kjeven min har vært låst har jeg ikke hatt sjans til å spise det. Kjeven min var låst i tre, TRE fuckings dager denne gangen. Jeg var hos tannlegen i går, og skal bli henvist videre til Ullevål. Så det blir spennende å se hvor veien videre går..Se hva annet som fikk bli med hjem! To, fine dråpe speil. Jeg liker de skikkelig godt allerede, og syntes at de gjorde seg så fine på den veggen. De er fra Kremmerhuset og kostet 118kr stykk. Det finnes også et i en større størrelse, men jeg valgte to små.Nå ser det faktisk skikkelig stusselig ut på bildet over, før jeg hengte opp speilene. Er dere ikke enige? Bildene er dessverre litt mørke siden jeg tok de nettopp, og det er jo bekmørkt ute.. Det ble en liten, men fin forandring! Tenk at så lite kan gjøre så mye! Jeg håper på en bedre blogg dag i morgen, så vi får se da. Jeg ønsker dere en fin onsdags kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg