En liten harryhandel

Hei dere fine!

Nå er jeg såååå sliten, så jeg har egentlig bare lyst til å legge meg. Men jeg har som et mål å i hvert fall få ut et innlegg om dagen, så det skal jeg prøve å holde. Vi dro tidlig til Sandefjord i dag for å ta båten til Sverige kl 10:00. Da måtte vi liksom stå opp 07:00, og vi la oss jo ikke så tidlig i går heller..Så litt lite søvn og mange timer i Sverige har gjort meg utslitt, hehe. Vi dro for å handle inn litt mat og drikke, så det var veldig kjekt. Jeg ville egentlig kjøpe noen nye treningsklær på Body power, men der er det bare kosttilskudd nå, og ingen klær…Så det var litt kjipt, men jeg fikk kjøpt med noe hjem – Siden jeg ikke brukte noen penger på Body Power gikk jeg innom Kicks. Jeg viste faktisk ikke at det var kicks der, så jeg ble så glad! I tillegg hadde de MAC, alt fra Anastasia og masse annet gøy. Så jeg kjøpte det nye settingpudderet til abh, en kost til øyebryn, Mac fix+, smashbox liner og en leppe olje fra Dior. Jeg lurer litt på å lage en first impression på disse produktene, pluss noen til? Så ble det en caps til å trene med og hansker. Jeg har fått slik træler eller hva man kaller det inni hendene, og det er ikke digg. Så hansker er nødvendig og caps er jo bare så kjekt å trene med. Jeg sminker meg ikke før en økt, så da kan jeg liksom “skjule” meg litt, hehe!Så over til resultatet av makronene… Altså. De ble veldig mislykket og ikke spesielt gode. De smaker sukker, og det er det. Så om jeg gidder det igjen, det er jeg ikke så sikker på.. Nå skal jeg spise knekkebrød, så skal jeg slukne på sofaen. Jeg gleder meg så til morgendagen. Da skal jeg kose meg hjemme♥ Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg