En liten getaway

Hei dere fine!

Dagen i dag startet egentlig veldig sent, siden vi sov litt lenger og ikke spiste frokost før rundt 12:30. Upsi! Men jeg tenker det er greit i ny og ne. Det er jo så lite å finne på om dagen og vi har ingen planer noen av dagene egentlig. Så da blir det å sove litt lenger, se en film eller fem, spise godteri hver dag og bare kose oss. Jeg har heldigvis ikke kjent på å kjede meg noe særlig enda, så dette går fint enn så lenge. Jeg kjenner jeg har lyst til å bake mye, men baking og sofasitting hver dag passer liksom ikke så bra sammen.. Men likevel så tenker jeg at jeg skal bake kanelsnurrer i morgen, nam! Jeg gleder meg så ekstremt mye til treningssenteret åpner igjen at jeg nesten ikke har ord. Da skal vi trene så masse og bruke masse tid der, haha! I can´t wait.Heldigvis er F og jeg ganske like på det meste. Han er veldig enkel å ha med å gjøre, og han vil som regel alltid det jeg vil. Jeg hadde lyst til å ta en tur ut i dag, så da bestemte vi oss for det. Vi kan begge kose oss inne og hjemme, men dersom en av oss blir litt rastløs så får vi alltid hverandre med på en tur eller noe slikt. Vi tok sparkesyklene våres og kjørte helt til Bliva. Det er et koselig sted her i Skien hvor det er skog og litt vann. Så vi satt oss ned med litt godteri, kjeks og brus. Vi trengte rett og slett bare å komme oss litt ut. Det er veldig rart, men jeg har klart å slå kneet mitt. Jeg fikk vondt i det i går kveld, så var det enda vondere til morgningen i dag. Det er vondt å bøye det, så vi kunne ikke gå så langt og lenge i dag. Derfor passet det bedre med en sparkesykkel tur. Se så flink jeg har blitt til å flette da, dere! Jeg er så stolt, haha! Jeg må bare fortsette å øve, så kommer det seg nok enda mer. Det skal sies at jeg ikke helt vet hva jeg gjør når jeg fletter, men noe riktig gjør jeg i hvert fall. Men om jeg får det til igjen i morgen, det er jeg ikke sikker på. Haha!Vi kjøpte jo begge sparkesykler i fjord, og vi bruker de mye! F bruker den ofte til kompiser, og jeg bruker den når vi skal på turer sammen. Jeg kommer ikke til å ta den til en negl time for eksempel, haha! Men når vi skal noe sammen, som trening for eksempel, så er de geniale. Åhh, vi har kost oss i dag! Det er så deilig å være i skogen. Jeg gleder meg allerede til neste skogstur♥ På vei hjem tok vi med oss noe sushi, så det har vi kost oss med nå. Nå venter en laaang dusj, både F og jeg klarte å plumpe og bli våte på beina, haha! Jeg ønsker dere en fin fredagskveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg