En liste for dagen

God morgen dere fine!

I dag føler jeg meg så mye bedre enn i går, og jeg kjenner at dette kommer til å bli en bra dag. Det er rart hvordan humøret kan forandres så fort, hehe! Jeg tok meg faktisk en løpetur i går kveld, og det tror jeg at jeg trengte. Dessverre så har jeg beinhinnebetennelse i begge leggene! Så fort jeg begynte å gå i går stivnet begge leggene og jeg hadde så vondt.. Så jeg måtte gå mye av turen, men fikk løpt litt. Er det noen av dere som har noen tips til slik betennelse? Det er så sykt vondt, og kjedelig å ha! 🙁 Kanskje jeg heller må satse på å gå turer med vekt vesten isteden. Jeg misunner så veldig de som kan løpe en mil og kose seg med det, det ser så befriende ut. Jeg skulle ønske jeg kunne det, hehe! Men anyways – jeg har skrevet ned en liste for dagen i dag. Når jeg våkner med slikt humør liker jeg å gjøre det, slik at jeg har en plan for dagen. Dersom jeg bare hadde satt meg til rette i sofaen nå hadde jeg blitt slapp og ikke fått gjort noen ting. Det resulterer i en ikke så fornøyd Pia, dessverre… 

♥ Lage frokost til kjæresten min og meg. De siste ukene har jeg vært slapp på kjøkkenet og ikke hatt noe særlig lyst til å lage mat. I dag kjenner jeg at jeg kunne tenke meg å lage en god frokost nå, og kanskje bake noe litt senere. 

♥ Fortsette å male gjerde. Vi fikk tatt et strøk i går, så det gjenstår et. Det blir så fint!! Når alt ute er gjort kommer huset til å se så mye finere ut. Litt maling har mye å si altså. Alt kommer til å se så gjennomført ut. Jeg gleder meg!

♥Vaske og grunne balkongen i 2.etage. Den skal også males og beises, så først må den grunnes. Det kommer til å bli så koselig der oppe, så jeg planlegger å lese flere bøker der oppe.

♥ Jeg skal handle inn til middag i morgen. I morgen kommer mamma og søsteren min (JIPPIIIIII!!!!) på besøk, så vi skal spise litt god mat og bare kose oss sammen. Mest sannsynlig kommer Hugo og Tassen også (hundene dems), så jeg gleder meg så masse. 

♥ Sminke meg! De siste dagene har jeg ikke giddet det, og det kan faktisk ha mye å si på humøret! Jeg tror det er veldig viktig å ordne seg, spise mat og ha litt rutiner. Ikke sove til 12:00, spise frokost 14:30, ordne seg 17:30… 

♥Støvsuge og vaske litt hjemme. Jeg fikk vasket gulvene godt etter at vi ble ferdige med spisestuen, for DA var det mye støv overalt.. Men jeg vil gå over igjen slik at det er fresht og fint her til i morgen når vi får besøk. 

♥ Hvis jeg får tid skal jeg begynne å organisere litt i klesskapet. Det er jo sommervær! Så jeg kan fint finne frem noen sommerklær nå syntes jeg. I hvert ball birkenstock! Jeg så noen gikk med det i går, og det fikk meg til å komme på at jeg også har sånne! OMG, jeg gleder meg til å fikse neglene!! Det trengs for å si det sånn.. Men det har egentlig vært greit å ikke hatt det nå siden vi arbeider så mye her hjemme. Nå skal jeg koke meg en kopp kaffe og pusle litt før jeg begynner på frokost. F sover alltid litt lengre enn meg, hehe. I dag er det forresten meldt hele 21(!!!) grader her. Så jeg håper at jeg får skvist inn en time eller to på solstolen. ÅHH i dag skal jeg ha det bra. Vi får gjøre det beste ut av det, dere! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag. Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg