En fantastisk tur

Hei dere!

Jeg håper at dere alle sammen har det fint? Først av alt – herregud for et teit opplegg blogg.no har kommet med! Det er et helt nytt oppsett og alt er helt fucka! Jeg stemmer for at det gamle designet kommer tilbake. Det er så sinnsykt irriterende når ting man er vandt med endrer seg… Anyways! Mamma og er har storkost oss utrolig masse sammen på Oslo- Kiel tur. Vi tok Color Fantasy fra Oslo i går, var i Kiel i dag 10:00-14:00, så tilbake til Oslo. Da er vi i land igjen klokken 10:00 i morgen, og kjører hjem igjen. Jeg fikk denne turen i bursdagsgave av mamma, og jeg er så sinnsykt takknemlig og glad for det. Jeg trodde virkelig ikke at det skulle bli en så fantastisk tur. Det er liksom begrenset over hvor store forventninger man har når man skal på en sånn kort tur, men jeg er virkelig overrasket, fornøyd og skikkelig skikkelig takknemlig. Mamma har jo heller aldri vært her, så det var hyggelig å vise hun dette. Det er et veldig fint skip, og det er nok å finne på. Så vi har virkelig ikke kjedet oss, og bare kost oss på denne mor og datter turen. Som dere vet, så var jeg jo hos frisøren, og jeg hater håret mitt. Så jeg har ikke hatt det så bra med tanke på det, men denne turen har jeg ikke tenkt over det i det hele tatt. Mamma er kjempe flink til å muntre meg opp, og jeg har bare hatt det fint. Dette var virkelig godt for sjela! I går kveld spiste vi i restauranten og maten var fantastisk! Jeg høres jo veldig overivrig og over positiv ut, men det er sant. Jeg har aldri fått så god mat ombord på en båt før, så det var nytt. Jeg har jo vært her før, og spist her før, men det var mye bedre i år enn i fjord. Etter middagen dro vi på show og koste oss med en drink. Showet er veldig gøy å se på, og da har man liksom noe å bruke tiden på. Så jeg anbefaler dere virkelig å gjøre det dersom dere skal på tur. 

I dag gikk vi på land da vi la til kai i Kiel. Det var en kjeeeempe fint julemarked der, så vi dro dit. Med en gang var vi litt skeptiske, siden vi ikke så noe julelys osv, men så fant vi det og det var bedre enn forventet. Jeg elsker julemarked, så det var skikkelig koselig. Mamma også syntes det var helt fantastisk, så det var virkelig hyggelig å se at hun koste seg så masse. Det er fire timer som båten ligger til kai, så da kan man shoppe, spise eller bare være ombord. Vi brukte all tiden i land på shopping, julemarked og med å gi penger til tiggere. Her i Kiel sitter det ganske mange tiggere rundt i gatene dessverre, og i tillegg så har de hunder som er med de…. Så derfor ga mamma og jeg en del til de alle, slik at hundene forhåpentligvis får mat. Det er jo jul tross av alt!Etter julemarked og shopping dro vi ombord igjen for å spise litt. Etter det dro vi på spa siden vi hadde bestilt massasje. Herreguuuuuuud så fantastisk det var! Jeg har aldri hatt slik massasje før, så det var virkelig godt. Det er noe jeg kommer til å koste på meg igjen, for det ga meg mye. I tillegg så tok vi et glass med bobler i boblebadet i spaet, så det var fint. Nå skal vi fikse oss slik at vi kan spise enda mer mat, og se på et annet show i dag! Jeg blogger mer i morgen, så jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg