En etterlengtet dag

Hei dere fine!

Jeg håper at alt går fint med dere. Her går det fint♥ Når jeg tenker på hvordan jeg hadde det i januar og februar i forhold til nå så får jeg så lyst til å poengtere hvor viktig det er å holde ut og tenke at ting kommer til å ordne seg. Jeg følte meg skikkelig langt nede og noen ganger klarte jeg nesten ikke å finne en grunn til å stå opp om morgningen. Så får man det mye bedre og nå har jeg så og si ingenting å klage på. Livet er bra, til tross for corona. Jeg har det bra når det kommer til angsten, jeg har så fine og gode venner og jeg har verdens mest støttende og hjelpsomme familie. Akkurat nå har jeg det skikkelig bra, men jeg vet at ikke alle har det sånn. Jeg vet at det kan virke helt håpløst iblant, men bare hold ut! Alt blir bra♥ Noen ganger trenger man å høre de ordene, så jeg ville si de♥

Jeg følte bare en trang til å fortelle det, siden jeg tok meg selv i å danse på kjøkkenet helt alene mens jeg lager makroner. For en måned siden gråt jeg meg tom hver bidige dag, mens i dag danser jeg alene på kjøkkenet. Fordi jeg har verdens fineste og beste mennesker rundt meg. Det hjelper alltid å snakke med noen, og dersom noen skulle trengt det, så kan dere også sende dm til meg, så kan vi prate♥ Med andre ord, i dag er en fin dag. Den startet med å gå hele 1,3 mil sammen med mamma klokken 07:00 i dag. Jeg trodde ikke jeg skulle klare å komme meg opp så tidlig, men det var ingen problem. Det er ingen hemmelighet at jeg kanskje har festet litt mye i påsken, så det skal bli deilig å trene litt og føle meg litt fresh igjen. Jeg har vasket sminkekoster, vasket leiligheten og tatt ansiktsmaske i dag. Det tror jeg er min definisjon på en perfekt fridag. For ikke å glemme at jeg holder på å lage makroner og skal ha biff til middag i dag. Etter middag venter Frustrerte fruer og tidlig senga. Jeg skal sette meg ned i morgen for å planlegge innlegg til bloggen fremover, og prøve å finne litt inspirasjon. Det håper jeg går bra. Ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg