En bra dag

God kveld dere fine!

I dag har vært en fin dag, tross regn og trist vær. F og jeg spiste frokost sammen før jeg ordnet istand til å lage sminkevideo. Så jeg har altså spilt inn video, men det gjenstår jo å redigere den. Det tar jo litt tid, og det tar en evighet å laste den opp..Men jeg håper den kommer opp innen søndagen! Så dro vi til broren til F for å spise pizza og henge. Det er så koselig å være litt sosiale, spise pizza og bare ha det hyggelig. Så jeg har kost meg masse. Grunnen til at det kanskje har føltes ut som en bedre dag er fordi jeg har sminket meg masse, fikset håret og sett på The Real housewifes og Beverly Hills. I tillegg til freste negler, haha! Det er en bra dag for meg, faktisk. Jeg elsker slike dager. Som dere vet så skriver jeg nesten hver eneste dag om det jævla treningssenteret, men jeg har bestemt meg for å ikke starte i dag, eller i morgen. Men fra og med neste periode. Det er dumt å dra dit nå, så skal jeg dra på sjøen og bli borte i fjorten dager liksom..Skjønner dere? Unnskyldinger, på unnskyldninger…. Jeg vurderte sterkt å dra dit til morgningen i dag, men så tenkte jeg at jeg skulle spise sjokolade og potetgull på kvelden, så hva er liksom vitsen da? (Jeg skjønner at man burde gjøre det selvom, men for meg er det liksom litt idiotisk å trene en gang, for å så spise masse digg – skjønner?)

I morgen skal jeg tilbake til Sandefjord igjen, og det gleder jeg meg til. Det er noe med den byen altså! F og jeg skal se den nye filmen om Ted Bundy nå, har noen sett den? Jeg skrev faktisk en stil om han i niende klasse, men jeg husket ikke det før jeg så traileren og ble minnet på det. Men det blir spennende å se! Vi blogges♥

4 kommentarer
      1. Jeg likte den! Men litt treig, og ikke så spennende i starten.. Men helt i slutten satt jeg igjen med frysninger! Verdt å se, men kommer ikke til å se deg igjen liksom <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg