En bedre middag i solen

God kveld dere!

Det er bedre med et sent innlegg, enn ingen innlegg, eller hva? Jeg håper det! I dag har jeg også hatt så mye å gjøre at bloggen har blitt satt litt til side. Når jeg koser meg og er opptatt med ting, så vil jeg ikke la det bli forstyrret på en måte, om dere skjønner? Jeg elsker å blogge, og gleder meg alltid til å skrive og oppdatere, men jeg vil ikke at jeg skal føle at det er noe jeg må gjøre. Jeg blogger fordi jeg vil♥ Men uansett – Dagen startet med at jeg våknet aaaaalt for sent 🙁 Vi snakker 10:30. Det gjorde meg litt demotivert, men samtidig så hadde vi ingen planer i dag, så da tenkte jeg at det var greit. Så ble jeg så klart fysen på noe… Jeg har med andre ord ikke vært så flink til å ta Tea zero som liksom skal dempe søtsuget mitt, for det er mildt sagt tilstede. Jeg er så fysen hele tiden!! I går kveld var jeg alene hjemme, og vet dere hva jeg gjorde? Jeg lagde churros. Jeg sto å friterte churros i lang tid, lange meg sjokolade saus og koste meg med det mens jeg så x on the beach. Går det an?! Så for å toppe det hele lagde jeg kanelknuter til morgningen i dag, og ja, jeg har spist fem stk. Men etter denne bolespisingen fikk jeg besøk av søsteren min, så da fikk vi gått oss en tur. F satt på bryggen her i byen og tok noen øl med broren sin, så da dro vi også innom der for å ta en matbit. Herregud så deilig det er å sitte ute å spise mat! Vi cravet egentlig biff, bernaise, potet, grønnsaker, smør, dere vet… Men så ble det en salat. Kanskje like greit etter at jeg hadde spist så mye annet usunt. Å jeg må bare si med en gang at jeg ikke er gravid, haha! Jeg ser på dette bildet her og tenker at noen kan tenke “hun er kanskje gravid, men prøver å skjule det”, siden jeg føler at jeg er kled litt slik som gravide ville kledd seg? Haha, går det an å si det egentlig? I tillegg som at jeg craver søtsaker hele tiden… Men nei, jeg er ikke gravid, jeg spiser bare boller hver dag 🙂 I morgen kjenner jeg et sterkt behov for å løpe meg en tur, men kjenner jeg meg slev rett så baker jeg nok noen makroner, haha! Jeg tar kvelden nå, så våkner jeg kanskje litt tidligere i morgen. Jeg håper at dere alle har det fint. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg