Emma Ellingsen Beauty – first impression

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere. Jeg har det fint! Jeg nyter søndagen hjemme med sex og singelliv, strikking og hudpleie. Jeg vurderer til og med å bake boller nå, så da blir vel søndagen komplett. Jeg fikk helt oppheng tidligere i dag, så jeg har snart strikket ferdig en hel arm på en dag. Det er ikke så verst! Jeg har ikke orket å gjøre så mye de andre dagene, siden jeg har hatt en forbanna hodepine som har kommet og gått. Så jeg ser skikkelig frem til å starte på en ny uke i morgen, for den tror jeg blir bedre enn denne. Jeg fikk forresten dette palette i posten her om dagen, så jeg tenkte å dele mitt førsteinntrykk med dere. Fra første gang jeg så dette fikk jeg lyst på det! Jeg vurderte å dra på Vita for å kjøpe det den dagen det lanserte, men så fikk jeg se prisen.. Det lå ute til 499kr og jeg fikk seriøst hake slep. Det syntes jeg var veldig dyrt til å ikke være et kjent og etablert merke. Så jeg valgte faktisk å ikke kjøpe det på grunn av det. Flere var nok enige med meg, så prisen har gått ned til 299kr. I tillegg er det på salg HER, så da bestilte jeg det hjem. Dessverre er jeg skikkelig skuffet… Disse bildene er før jeg har tatt på det og testet det ut. Akkurat slik som på bildene var det da jeg fikk det i posten. Det ser brukt og billig ut, men kanskje det imponerer allikavel? Det ser ut som fingermerker i skyggene, palette er skeivt og den ene skyggen datt ut da jeg åpnet det. Hadde jeg brukt 499kr på dette hadde jeg vært rasende, men siden det ble 200 så ok. Men uansett så skal ikke et øyeskyggepalett se slikt ut når det er helt nytt. Skyggene virker creamy og pigmenterte, så jeg gleder meg til å teste dem på øynene i morgen. Men førsteinntrykket er ikke så veldig bra om jeg skal være helt ærlig.. Shimmeret er heller ikke så mye å skryte av, men kanskje de imponerer på øynene. Jeg skal i hvert fall gi det en sjanse. Jeg tror faktisk at det blir bollebaking! Jeg holder egentlig på å dø av sult, så jeg burde hatt noe mat.. F er ikke hjemme, så da klarer jeg aldri å passe på å få i meg mat. Flere som er sånn? Jeg elsker mat og skulle ønske jeg var mye flinkere på det punktet, men samtidig så kunne jeg ønske at man bare kunne tatt en pille til middag når man ikke orket å lage noe. Jeg ønsker dere en fin søndag videre. Vi blogges!♥

3 kommentarer
    1. Kjøpte den til 499 og ble skikkelig skuffet dessverre 🙁 har lenge brukt kun øyenskygger av god kvalitet med sterke pigmenter og shimmer, så er uvant med denne som ligner mer på lekesminke kjøpt på nille.. pluss at to av fargene smuldret ihjel med en gang(har ikke mistet i bakken eller noe!)

    2. Jeg har ikke mye greie på sminke og jeg kjøper kun palett fra Revolution. Men når det kommer til mat så syns jeg det er så kjekt å ha noe enkelt i frysern tilfelle man blir sulten og er utslitt. Da varmer jeg bare pølse og brød eller noe sånt. Ikke så sunt, men bedre enn å sulte. Ellers går det jo an å lage porsjonsbokser som du kan varme i mikroen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg