Egostrikk

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere. Her er alt bra♥ Jeg har hatt overnattingsbesøk av søsteren min og Tassen, så vi har kost oss så masse! Gårsdagen var en av de fineste dagene på lenge. Vi så på Skal vi danse og spiste masse godteri og godsaker. Skikkelig lørdags stemning. I dag er planen å gå en lengre tur med Tassen, så skal vi kanskje kjøre en tur til Brevik for å spise is og rusle litt rundt der også. Der er det jo så koselig. Jeg har nevnt for dere at jeg har begynt på en ny genser til meg selv, så her er en update på den. Min forrige genser ble jo ikke så veldig bra, så derfor gleder jeg meg ekstremt mye til jeg kan tre denne over hodet. Se, jeg får det jo til! Denne genseren skulle jeg egentlig vente med til jeg ble litt flinkere. Samtidig tenkte jeg at jeg må jo bare prøve. Prøve og feile er jo bare en del av prosessen, så jeg satte bare i gang da jeg var på overnatting hos mamma. Jeg har fått teken på å lese mønster, og flettene blir jo faktisk fletter. Så dette er jo bare gøy!Det krever litt mer konsentrasjon når jeg strikker denne genseren, men det er på en måte deilig å måtte bruke hode litt også om dere skjønner? Jeg må telle meg frem og følge nøye med slik at det ikke blir feil. Det er super motiverende å se at det blir sånn som det skal, og at jeg faktisk får det til. Garnet er så tynt, så jeg hadde mine tvil, men det går jo fint.Jeg gleder meg sååå til denne genseren er ferdig! Den tror jeg at jeg blir å bruke enormt mye. Både på sommeren over en sommerkjole, på vinteren og ja, hele året rundt. Kvaliteten på garnet er helt fantastisk, så dette blir en koselig og fin genser! Jeg gleder meg allerede til å fortsette på denne, så kveldene blir nok brukt til strikking fremover.Nå skal vi ordne oss litt, så går nok turen til Brevik. Det er jo så fint vær, så det må vi benytte oss av. Jeg ønsker dere en kjempe fin søndag videre, så blogges vi!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg