Editing …

God kveld dere!

I dag har jeg endelig fått spilt inn en ny video til Youtube kanalen min. Det er en “full face using my favorite makeup”, så den skal jeg snart begynne å redigere. Det tar jo litt tid å redigere og laste opp, så når den er oppe vet jeg ikke enda. Det jeg vet er at jeg ikke har noen planer i morgen, så da har jeg god tid til å gjøre det ordentlig. Så det håper jeg blir bra. Jeg fikk foresten melding av bilselgeren i stad om at jeg kan hente bilen på mandag, og jeg gleder meg så masse! Jeg klarer nesten ikke vente… Det blir så gøy og befriende å ha ny, fin og trygg bil. Jeg har jo alltid hatt bil, men den siste tiden har jeg tatt tog isteden for den gamle bilen siden man liksom aldri vet når den skal dø. Så det skal bli godt å kunne dra dit jeg vil, når jeg vil. Vi skal en tur til broren til F etterpå å se på håndball kamp og spise pizza. Det er hyggelig å være sosial i blant, så jeg ser frem til det. Jeg liker slike settinger hvor man kan ha på joggedress, se kamp, spise pizza og godis. Det er så mye mer komfortabelt enn stive kjoler og champagne. Under kan dere forresten se hvordan neglene mine ble da jeg var å ordnet de forrige uke. Jeg skal fikse de en gang til før jeg reiser ut på sjøen igjen, så hva jeg skal ha da vet jeg ikke enda. Det er så greit å få de fikset rett før jobb slik at jeg vet at jeg har fine negler fjorten dager borte. Det er liksom litt viktig å ha fine og stelte negler da syntes jeg. Jeg håper at dere får en fin kveld! Det er endelig fredag, så mange av dere kan sikkert slappe litt ekstra godt av i kveld? Vi blogges senere fine♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg