Drugstore makeup – Video

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint. Jeg syntes fremdeles at det er kjipt at vi ikke får noe bra vær, men det får gå. Jeg har fått skikkelig orden  i klesskapet og sminke kommoden min, så det gir meg ro i sjela. I går var jeg en tur i Sandefjord for å spise middag med Kamilla og Vilde. Det var kjempe koselig! Dessverre bestemte vi oss for å spise på La Scla som har vært mitt favoritt sted i mange år. Jeg sier dessverre fordi det fremdeles er dårlig service, og maten kommer etter bare fem minutter. Altså, maten er varmet i mikroen. I mange år har jeg håpet på at de skal forbedre seg siden det er på en så fin plass. Men nei. Jeg blir seriøst aldri å dra dit igjen med mindre de får nye eiere, eller bestemmer seg for å gjøre det bedre. Vi fikk bestilt mat, så kom maten og da måtte vi be om å få bestille drikke. Vi fikk altså ikke forslag om noe drikke før etter at maten hadde kommet. Så nei, La Scala gidder jeg aldri igjen. Da vi gikk så vi inn på kokeriet som ligger rett ved siden av, og det var stapp fult! Det betyr at vi var på feil sted ja, hehe… Uansett, nok om det. Her kommer en sminkevideo hvor jeg kun bruker drugstore makeup. Det vil si litt billigere sminke, eller ikke så dyr. Jeg håper at dere liker videoen!

Videoen finner du[/embedyt] HER

Hva syntes dere ? Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg