Drugstore favoritt

God morgen dere♥

Har dere det fint? Jeg føler meg litt tappet for energi, men jeg håper en god kopp med kaffe kan gjøre susen. I går kjørte jeg seriøst bil i over 6 timer! 6 timer! Jeg tror jeg aldri har kjørt bil i strekk så lenge før, og det merket jeg. Jeg ble skikkelig sliten og støl i rumpa? I hvert fall den ene siden av rumpa. Som jeg har nevnt tidligere så har F vært på guttetur og snille meg sa at jeg kunne hente han på Gardemoen. Flyet hans landet 22:20, så det var liksom rundt leggetid til og med. Men det gikk jo så klart fint, men tur/retur Skien-Gardemoen var ganske tøft. Den siste biten var jeg redd for å sovne selv, så jeg måtte ha på podkast på full guffe så jeg hadde noe å følge med på. F sovnet jo så klart, så jeg hadde ikke akkurat en som holdt meg våken, hehe. Heldigvis gikk det greit nok og jeg trives jo med å kjøre, så jeg overlevde. I dag er en skikkelig fin dag her i Skien, solen skinner skikkelig og det gir meg motivasjon. Jeg får lyst til å gå tur, trene, bake og være produktiv. Jeg har i hvert fall planer om å legge ut en del på Tise i dag, så sjekk gjerne ut profilen min der! Heter Piadursett.Anyways! Jeg har lyst til å dele denne foundationen og concealeren med dere. Jeg har brukt det i kanskje en måned nå og jeg er skikkelig fornøyd. Jeg jobber jo fjorten dager på sjøen og da er det sminke hver eneste dag. Det er ikke en eneste dag jeg går uten sminke, så derfor fant jeg ut at jeg burde skaffe meg en litt billigere foundation slik at jeg slipper å bruke opp de dyre på jobb liksom. Så har jeg sett noen videoer av denne og folk virket fornøyde, så derfor ga jeg den et forsøk jeg også.Den er veldig heldekkende og gir en fin finish. I tillegg har den en fin applikator som er lik den som er i typiske concealere. Så den er veldig enkel å påføre og man slipper punker osv, noe jeg syntes er bra. Jeg kjøpte mine på Normal, og de koster 108kr! 108 kr for en foundation er ikke så ille. Spesielt ikke når det er så mye innhold og når den er så bra. Jeg bruker gjerne 108kr på en så bra foundation som holder hele dagen liksom.Concealeren har jeg brukt en gods stund og syntes at den også er bra. Mange sier at det er en dupe for Tarte shape tape, men det syntes ikke jeg.. Jeg elsker shape tape, men jeg elsker ikke denne om dere skjønner. Den er bra til jobb og hverdag, men jeg bruker ikke denne dersom jeg skal ha full glam og full coverage make up liksom. Men den dekker godt og blender seg veldig lett.Så det var et lite tips til dere dersom dere er på leting etter en bra foundation som dekker godt, og er billig! Fås som sagt på Normal, men jeg tror man kan bestille den på nett også. Concealeren vet jeg man kan kjøpe på Lyko, Loco og blivakker. Nå skal jeg ta tak i denne søndagen og gjøre den til en bra en. Jeg håper dere har en fin søndag! Vi blogges♥

Hva syntes dere egentlig om slike innlegg, er det noe dere ønsker mer av? Ønsker dere eventuelt at jeg lager video der jeg bruker denne? Gi meg gjerne tilbakemelding slik at jeg kan skrive om det dere ønsker å lese om♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg