Drømmer meg bort

Hei fine!

Det er seriøst siste gang jeg drar på kjøpesenteret på en lørdag. Altså, hva tenkte jeg med?! Det er januarsalg og lørdager er de fleste i byen. Jeg har alle ukedagene som jeg kan dra til byen på, så valgte jeg altså i dag…:-) Nå har jeg i hvert fall lært. Jeg dro for å kjøpe vipper, vippe lim, fluor skyllevann, øyebryns farge og litt diverse. Jeg fikk heldigvis kjøpt det jeg skulle, men det kunne vært en mindre stressende situasjon dersom jeg hadde valgt mandag kveld isteden for lørdag formiddag. Jaja. Jeg fant ingen ting som fristet egentlig. Jeg syntes at januarsalg som regel handler om gamle varer som har ligget på lageret det siste året. Jeg gleder meg skikkelig til det kommer sommer nyheter inn i butikkene, det betyr at varmere dager står i vente. Jeg føler meg liksom ferdig med snø og kulde allerede, så det passer jo fint.. Jeg gikk igjennom noen bilder på macen i stad og fant bilder fra de siste sydenturene jeg har vært på, å som jeg lengter! Jeg savner så å bade, spise gode retter, drikke gode drinker og bare nyte varmen. Hvor fint er det ikke her? Jeg tok bilde da vi var på Elafonisi. Kjent som den rosa stranden, men den var ikke veldig mye rosa som dere kan se. Men vakker var den, så jeg kunne gjerne dratt tilbake!Disse bildene er også fra Elafonisi. Søsteren min og jeg var en uke på Kreta, så da dro vi på en utflukt og besøkte denne stranden. Det tror jeg ble høydepunktet med hele ferien, siden det var så vakkert der!Sååå vakkert!Åååhh, bildene over er fra da F og jeg var på Kypros. Herregud for en fantastisk ferie. Vi koste oss helt ekstremt masse liksom, så hit vil jeg igjen. Hotellet het Atlantica Mare Village. Det var alt inkludert, vi hadde eget basseng og suite. Da kan det liksom ikke bli bedre spør du meg♥ Nå skal jeg snart begynne på middag. Jeg har kjøpt inn indrefilet som vi skal ha, yummi! Jeg ønsker dere alle en fin lørdagskveld♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg