-Dette vil jeg i Mars-

God morgen dere fine!

Det er så deilig å kjenne seg uthvilt og klar for en ny uke. En ny måned! Herregud så fort Februar gikk. Januar har jeg allerede utrykket meg for at jeg syntes varte i tre måneder, så det er utrolig deilig at Februar fløy unna. En ting jeg syntes er skremmende er at jeg nesten ikke kommer på en eneste ting som jeg har gjort i Februar, så jeg lurer på om den måneden bare bestod av å stå på kjøkkenet og lage makroner? Jeg var jo i Nord-Norge nettopp og det var en fin opplevelse i Februar! Etter flyturen i går var jeg ganske utslitt og tanken på å skulle kjøre helt til Skien fikk meg på gråten, men klokken 03:00 var jeg hjemme igjen, så det gikk fint. Solen skinner i dag og jeg føler meg veldig motivert til å starte denne uken/måneden bra! Her er noen ting jeg vil få til i Mars.Trene – Jeg innrømmer at jeg henger litt etter på denne fronten. Det er så lett å dette ut når jeg er på sjøen, for da er det ofte for mye bølger til å trene.. Dere kan jo tenke dere å ta knebøy med 70kg i 5-6meter høye bølger. Det går ikke det, så da blir jeg å ikke trene. Jeg må ikke gi meg nå altså, for jeg var så godt igang! Jeg skal trene i dag, og forhåpentligvis 4 ganger til denne uken. Jeg vil prøve å få inn 5 økter hver uke. 

Spare penger – Her er jeg godt igang! Da vi var på Gardemoen på fredag ville jeg så gjerne bare slå meg løs! Det er jo Mac der, Urban Decay og masse fint! Jeg så noen sykt fine uggs og mange fine ting jeg kunne tenke meg, men vi gikk rett forbi. Jeg har også bestemt meg for å bruke opp produkter før jeg kjøper nye. Jeg kan for eksempel finne på å kjøpe to nye renser til ansiktet mens jeg har to fra før, så her har jeg mye å gå på! Jeg skal ikke kjøpe noe unødvendig denne måneden. 

Rydde og få system – Dette gjør jeg jo ofte, men nå trengs det å ryddes i dybden om det gir mening. Jeg vet for eksempel at vi har to vaffeljern, og det er ikke nødvendig. Jeg vil ha så lite som mulig i huset, så jeg skal virkelig kvitte meg med masse unødvenige ting. 

Planlegge – Denne måneden skal jeg lage både handleliste og ukesmeny mens vi er om bord, slik at alt er klart og planlagt til vi skal hjem igjen. Det er så altfor lett å handle inn alt mulig som vi egentlig ikke trenger når man ikke har planlagt noe.

Bli flinkere på kjøkkenet – Her er jeg faktisk ikke så verst! Men jeg vil bli enda flinkere til å lage hjemmelaget og sunn mat hver dag. 

Blogge – Jeg har så lyst til å klare å blogge hver dag! Det gir så mye inspirasjon og motivasjon når jeg logger meg inn her og skriver, så jeg håper at jeg kan ta meg sammen og få det til. Men som jeg alltid sier, så er det ikke lett på båten hvor internettet ikke er helt på topp. Så er det ofte vi jobber i 12 timer om dagen og da er jeg ganske sliten. Men jeg må bare steppe up gamet.

Youtube – Jeg er helt håpløs her 🙁 Jeg har faktisk veldig snart 1000 følgere på Youtube! Det er skikkelig mange og jeg ønsker å gi dere bra innhold. Jeg vurderer å lage et “filme rom” på gjesterommet, for da hadde det blitt mye enklere for meg. 

Egenpleie – Denne måneden er virkelig måneden jeg ønsker å føle meg fresh! Som jeg har skrevet så har jeg et splitter nytt extensions liggende som jeg ikke engang har åpnet siden jeg ikke har brydd meg noe særlig om utseende. Denne måneden skal jeg freshe meg opp, ta vare på meg selv og føle meg fin. I kveld skal jeg ta meg et bad, ta på selvbruning og bruke 30 minutter på kvelds rutinen, hehe!Nå skal jeg spise litt frokost så må jeg en tur på Herkules. Jeg bruker jo uniform på jobb og da trenger jeg strømpebukser, så jeg skal kjøpe det i dag, og kun det! Alt annet må vente, hehe! Jeg ønsker dere en kjempe fin mandag, så blogges vi!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg