Dette var på tide

Hei dere fine, og god søndag!

Vi er egentlig på vei ut av døren, men først ville jeg si hei til dere. Jeg håper at dere alle sammen har det fint! Vi skal straks bestille noe mat, så skal vi kjøre bort til broren til F for å spise der. Det er hyggelig å være litt sosiale syntes vi, så vi gjør så godt vi kan. Det er jo faktisk overraskende mange mennesker ute, selvom det fremdeles er Corona og det greiene der. Jeg må ærlig si at jeg ikke merker så mye til det lengre, men vi vasker fremdeles hendene mye og passer på. Vi skulle jo egentlig dratt ut på jobb igjen på tirsdagen som kommer (tror jeg), så vi merker jo at vi har vært lenge hjemme nå.. Så vi prøver å holde oss opptatte, så i dag tok F meg med til Brekkeparken her i Skien. Jeg har faktisk aldri vært der før, så det var på tide. Det var jo så fint der!! Hit kommer jeg absolutt til å dra igjen! Tenk så koselig å sitte her i sommer og spise litt sushi. Haha, slik tenker alltid jeg når jeg finner sånne plasser. I dag regnet det jo litt, men det var like fint der uansett.Så mange fine blomster!Det er også en koselig cafe der, som vi tok oss noe å spise på. Kåpen min er fra NA-KD, men jeg fant dessverre ikke link så jeg tror den er utsolgt. I morgen tidlig skal jeg teste ut pedikyr for første gang!! Jeg gruer meg egentlig litt siden jeg syntes selv at jeg ikke har noe særlig fine tær.. Men så tenker jeg at jeg bare må hoppe i det, og få orden på de før sommeren. Jeg ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges♥

1 kommentar
    1. Hei,

      Så søte par☺️. Ja, den parken er veldig fin om sommeren, lenge siden jeg har vært der 😅🙈

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg