Dette tar jeg med om bord

Hei dere super fine!

I dag er dagen igjen hvor jobb står for tur. Heldigvis våknet jeg i dag med en positiv energi. Det er liksom alltid tøft den dagen man skal ut, men jeg føler meg klar og jeg vet jo at det går veldig fort. Plutselig er vi hjemme igjen, og da skal vi jo på ferie! Herregud som jeg gleder meg til det. Derfor tror jeg denne perioden om bord går sykt fort, for vi begge gleder oss masse til vi skal tilbringe en uke i Tyrkia. I tillegg så har denne perioden hjemme vært veldig fin. Jeg har kost meg masse hjemme, jeg har sett venner og familie og vi har vært på kjæreste tur. Det gjenstår litt å gjøre når det kommer til slike ting som å male gjerdet, men det håper jeg at vi får tid til før snøen kommer i hvert fall. Jeg har innstilt meg på å pusse opp gjesterommet våres i løpet av oktober. Jeg har så lyst til å male og gjøre det skikkelig fint, slik at man liksom kan trekke seg litt tilbake der for å lese litt eller noe slikt, dersom man ønsker det. Så det er et oktober prosjekt! Men over til noe helt annet, jeg pleier alltid å handle inn litt som jeg tar med meg om bord. Denne gangen blir dette med: Som jeg har nevnt tidligere, så har vi så klart tilgang til mat til enhver tid, men jeg liker best å ha litt på lugaren også. Så denne perioden tar jeg med meg noen yoghurter, havregrøt, smoothie og juice. Jeg har sååå lyst til å bli sunnere, så jeg prøver liksom alltid å starte med det når en ny periode står for tur. Jeg er litt usikker på hvilken vakt jeg skal gå, men uansett så pleier jeg ikke å få i meg nok mat. Så jeg tror jeg skal prøve enda hardere denne gangen på å virkelig spise nok mat. Jeg pleier å leve på havregryn, litt salat og knekkebrød og det er ikke spesielt bra.. 

Vlogen kommer forresten ut i dag, for den måtte redigeres og lastes opp på nytt… Jeg hater når det skjer, men nå er den i hvert fall klar, så den kommer litt senere i dag. Beklager forsinkelsen! Jeg hater å skrive at den skal komme ut, så får jeg det ikke til..:-( Jeg ønsker dere alle en fin tirsdag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg