Dette skjer i Februar

God kveld dere♥

Akkurat nå sitter jeg i sofaen og spiser tomatsuppe. Ryggen min verker etter flere middager i denne sofaen, haha! Jeg har ikke fått skaffet meg spisebord enda, men det må jeg virkelig få gjort i løpet av de neste dagene. Det er slitsomt å ikke kunne sitte ordentlig på en stol når man prøver å få i seg mat. I tillegg savner jeg et sted hvor jeg kan sitte å skrive etc, så spisebord må jeg ha. Jeg holder litt utkikk på Finn etc, for slikt jeg ønsker meg er ganske dyrt nytt. Så det skjer i hvert fall en av de nærmeste dagene, og ellers denne måneden skjer det heldigvis litt♥

I Februar skal jeg :

– Melde meg inn i nytt treningssenter her i byen. Jeg har sagt opp det i Skien og er klar for å starte med trening igjen her. Jeg er litt usikker på hvor, men jeg tror jeg går for E2. 

– Hyttetur med tre venninner!! Åhh, dette gleder jeg meg så masse til. Vi er fire jenter som skal på hyttetur allerede denne helgen og det kunne ikke blitt bedre. Jeg ser så frem til å komme meg litt vekk og koble helt av i godt selskap.

– Spise lunsj med en god venninne♥  I morgen etter jobb møter jeg en god venninne som jeg ikke har sett på kjempe lenge. Det blir så hyggelig!

– Søke på jobber. Jeg merker mer og mer at jeg trenger rutiner. Nå som ting er sånn som de er kunne jeg tenkt meg å hatt en 08:00-20:00 jobb. Jeg tar hva som helst, så jeg skal virkelig legge ned en innsats og prøve å finne meg noe. Jeg har jo ikke søkt jobb i denne byen før, så kanskje jeg finner noe jeg kan trives med her. 

– Ordne neglene på et nytt sted! Jeg vurderte å pendle til Skien og “Anna´s Beauty Place” en gang i måneden, men det blir dessverre for langt.. Dette knuser neste hjertet mitt, for jeg har vært så fornøyd med dem. Det er trist å ikke skulle ordne neglene der igjen, men jeg skal gå til en annen “Indigo” salong som ligger i Tønsberg. Så jeg er sikker på at jeg får fine negler selvom..

– Legge ut masse på Tise! Da jeg flyttet innså jeg hvor mye klær og greier jeg har, så klesskapet skal renskes og klær skal selges.

– Male ferdig hos søsteren min. Vi holder på å male både tak og vegger, og jeg tror det blir så fint! Det er litt derfor jeg har vondt i ryggen også, haha! Nå skal det strikkes, dusjes og soves. I morgen som i dag skal jeg på jobb, så det ser jeg frem til. Jeg kjenner at jeg trenger litt tid på meg til å komme meg til rette her i leiligheten, så jeg må lete litt etter inspirasjon til blogginnlegg fremover. Jeg håper uansett at dere vil følge meg videre selvom det plutselig bare er meg. Jeg håper at alt står bra til med dere. Vi blogges. Klem♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg