Dette skal jeg teste ut!

Hei dere fine!

I dag var det veldig vanskelig å stå opp… Det er liksom ingenting å stå opp til, uten å virke for nedfor, hehe! Jeg har bestemt meg for å ha på vekkeklokke i morgen, slik at jeg kan få en fin start på dagen. Vi var oppe ganske sent i går, så det gir mening at jeg sov så lenge i dag egentlig. Solen skinner skikkelig i dag også, og der er helt blå himmel. Så jeg har egentlig lyst til å kjøpe noe grillmat, så kan vi grille for første gang i år. 2020 er jo allerede avlyst, men vi kan jo grille selvom. Men anyways  – i går hentet jeg en pakke med tea zero i postkassen, som jeg tenkte å teste ut!Jeg drikker masse te, spesielt på jobb, så dette tror jeg at jeg skal klare å få til. Greia med denne er at den skal dempe søtsuget og hjelpe deg med vekten. Jeg skal ikke drikke denne for vektnedgang, men kanskje den hjelper meg med å dempe søtsuget. Jeg er så glad i sjokolade, godteri, potetgull, boller, ja…alt som ikke er sunt. Jeg trenger noe til å hjelpe meg, så hvorfor ikke teste denne? Jeg takler piller dårlig siden jeg alltid glemmer å ta de, men en kopp te om dagen drikker jeg uansett, så dette er perfekt!Denne teen har fersken smak og inneholder grønn te, klorogensyre og krom. Den skal forresten også hjelpe til med forbrenningen! Jeg har aldri troen på slike “vidunder” greier, men jeg skal gi det et forsøk. Den smakte veldig godt også, egentlig litt for søtt, men kanskje om jeg blander denne med en vanlig grønn te? Det skal jeg prøve i morgen!Jeg har ikke fått dette sponset, men deler likevel linken med dere dersom noen av dere vil lese om det. Kan kjøpes HER

Seee som neglene mine vokser 🙁 Jeg har egentlig time til påfyll på fredagen, så jeg håper at det går! Dessverre er jeg redd salongen må være stengt lenger, men jeg ber og håper. Jeg håper at dere får en fin lørdag, og at dere alle har det fint! Nå skal vi steke pannekaker til frokost. Vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg