Dette skal jeg gjøre i Januar

Hei dere fine♥

Jeg håper at alt er bra med dere! Gjett hvem som våknet med monster stor overleppe igjen i dag? Jeg (: Det er så irriterende…Jeg tror dessverre jeg blir nødt til å fjerne filleren, men det blir en stund til såfall. Jeg har ikke rørt leppene mine siden 2017, så det er veldig merkelig at de blir såpass store til tider. Jeg har vært i kontakt med leger og behandlere og det er normalt at filleren reagerer dersom man har en infeksjon i kroppen. Jeg våknet litt snufsete i dag, så jeg har vel fått en infeksjon i kroppen igjen da?! Det immunforsvaret mitt er så forbanna dårlig. Med andre ord, i morgen skal jeg ta enda en Covid-19 test bare for å være på den sikre siden. Det er såpass strengt her i byen at man skal ta en test så fort du er litt tett i nesa liksom, så jeg får bare gjøre det selvom jeg føler meg ganske så pigg. Året startet litt annerledes enn ønsket, men jeg har uansett lagt noen planer for Januar. Frisøren – Jeg skal til frisøren for å gjøre håret mye lysere. Herregud som jeg gleder meg! Jeg har hatt all verdens med tid til å gå gjennom bilder, og jeg har fått for meg at jeg syntes selv at jeg er finere når jeg er litt lysere i håret. Jeg var veldig nær å bli brunette igjen, men så ombestemte jeg meg heldigvis. Hva syntes dere er finest på meg, brunt eller blondt?

Nails – Neglene mine skal bli fine! Jeg har negl time neste uke og da skal jeg gå for babyboomer og ballerina form. Det blir så godt å få tilbake den gamle formen og freshe negler. 

30 dagers utfordring – Allerede i dag starter jeg på en 30 dagers utfordring! Jeg skal gjøre så godt jeg kan for å fullføre denne også. Jeg skal ta 100 knebøy hver dag i 30 dager. Jeg skal skrive det ned, slik at jeg ikke får lyst til å “glemme” det en dag. Jeg tenker egentlig å gjøre det om morgningen slik at jeg er “ferdig” med det allerede før frokost. 

Løpe – Årets første løpetur ute står for tur. Det passer seg ikke nå som jeg har denne overleppen å slite med, og det frister heller ikke når det er 10 minusgrader ute. Likevel så skal jeg få til å løpe meg en tur ute i frisk luft. Får “håpe” det ikke kommer masse snø nå da, sånn at det ikke går an å fullføre, haha! Upsi.

Clean out – klesskapet skal få en real omgang. Jeg har alt for mye klær, så jeg vil prøve å kvitte meg med enda mer. Jeg er ganske flink til å levere klær til Fretex, men jeg har enda mer å gi. Jeg hater faktisk å ha et overfylt klesskap, så det skal bli deilig å bare gi slipp på enda mer.

Bake – Jeg fikk en makron matte med hjerteformer i julegave av søsteren min. Så jeg vil gjerne prøve ut denne og lage hjerteformete makroner. Tenk så fine om det blir bra! Jeg skulle egentlig vente til Februar og Valentines, men jeg kan da lage makroner to ganger jeg, hehe!

Serie – Vi har faktisk sett de fem første episodene av “Your honor” som går på HBO. Den er kjempe bra! Jeg vet ikke hva skuespilleren heter, men jeg kaller han Walter White, så dere som vet hvem det er vet hvem jeg snakker om. Han er så dyktig og så bra skuespiller! Serien kommer med ny episode hver uke, så det er litt kjedelig å måtte vente på det..Vi skal se om vi finner en annen serie å se på, for det var faktisk ganske så koselig å bare sitte å se på tv. Jeg tror Januar blir en fin måned selvom jeg skal for det meste holde meg hjemme. Vi får bare gjøre det beste ut av det♥ Jeg gleder meg så masse til ting normaliseres og vi kan møtes igjen. Jeg savner å være med venner, jeg savner å spise ute og jeg savner faktisk å være på byen! Haha, sier hun som har vært på byen fem ganger i sitt liv. Jeg ønsker dere en kjempe fin dag videre. Dagen min skal tilbringes inne og i ro, så krysser jeg fingrene for at jeg ikke blir syk igjen og at leppene snart går ned… Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg