Dette måtte gjøres ..

God morgen dere fine♥

Det må være utrolig vanskelig for de som lever av å blogge i disse tider altså! Hvor i alle dager finner man motivasjon og inspirasjon hen nå? Jeg kjenner meg litt tom for ideer til tider, så jeg er veldig glad for at blogging ikke er min fulltids jobb akkurat nå, hehe! Jeg er altså så heldig som fikk en jobb i en klesbutikk, hvor jeg kan hjelpe kunder og holde på med det jeg liker! Det skal sies at mine fire meter lange negler kom litt i veien ved noen arbeidsoppgaver, så jeg valgte å bestille en ny time hos Anna´s Beauty Place for å gjøre neglene mine kortere og uten diamanter som kan henge seg fast i klær etc. Jeg likte de matte burgunder neglene skikkelig, men disse føles så freshe og fine, og det er faktisk skikkelig digg at de er såpass korte. Jeg tror jeg aldri har hatt så korte negler før faktisk! De ser ikke så korte ut, og flere tenker sikkert at disse ikke er så korte…? Men tro meg, de er mye kortere enn hva jeg pleier å gå for. F så de på Facetime og syntes de så like lange ut som de jeg alltid har, haha!  Gutter har vel ikke så god peiling på negler? Jeg fikk faktisk et kompliment av en mannlig Rema 1000 ansatt her om dagen, han sa “Så fine negler du har på deg” – Han trodde kanskje at jeg tar dem av og på hver dag, haha! Det var hyggelig da 🙂Klarte dere å ignorere den forferdelige selvbruningen? Haha! Jeg får det ikke til på hendene. De blir så mørke, selvom jeg bare tar et tynt lag og har på fuktighetskrem både før og etter. Jeg skal vaske vekk det overflødige snart, men likevel ser det ikke bra ut. Jeg bruker fargen medium, men vet dere om noen som selger self tan mousse i fargen light? Kunne tenkt meg medium på kroppen og light på hendene liksom… Let me know! Nå må jeg strikke videre, så må jeg spise noe frokost. Jeg er så dårlig på mat når jeg er alene…..Jeg skal jobbe i kveld også, så det gleder jeg meg til! Vi blogges senere♥

4 kommentarer
    1. Andbefaler hvis du eks tar på selvbruning kl 19.00 på kvelden å vaske det av på hendene rundt 00-01, det gjør alltid jeg og blir supert resultat 🙂 det vil si å kun skylle hendene i vann i noen sekunder (hvertfall fingertuppene) så det ikke blir så brå overgang

    2. Tips til selvbruning er og smøre seg med fuktighetskrem på hendene rett før selvbruningen skal på. Så ta en og en hånd om gangen. Ikke bruk votten til og påføre. Bruk en syntetisk kost og bare blend selvbruningen nedover hånden på yttersiden. Det skal ikke påføres på hendende, kun blende forsiktig nedover. Perfekt og usynlig resultat her hver gang😍 hvor jobber du??

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg