Dette kommer jeg til å spise mye av i sommer!

God ettermiddag dere fine!

F og jeg har nesten vært ute i hele dag, så nå var det godt å sette seg litt ned inne. Det er jo så klart best å være ute, men er dere ikke enige at det er litt kos å komme inn igjen? Jeg hadde tenkt til å gå noen runder rundt Åletjern i dag med pod på ørene, men F hadde lyst til å være med så var jo enda koseligere. Vi gikk en rundt, så stoppet vi opp for å bade. Vi hadde egentlig ikke tenkt til å bade, men det var jo så sinnsykt varmt! Så vi hoppet uti med klærne på, men who cares. Vi tørket jo med en gang anyways. Det var helt sinnsykt digg temperatur i vannet der, så vi svømte litt rundt til og med. En av gangen da så klart, siden vi hadde med oss Tassen som ikke kan svømme. Han vasset en del og koste seg masse der han også♥ Jeg kunne jo så klart ha knipset noen bilder, men jeg hadde ikke med kamera, og som sagt så var planen å bare gå en tur. Se hva jeg lagde til lunsj! Ble bare “litt” inspirert fra da vi spiste på den veganske cafeen, hehe! Dette ser jo så bra ut, og det smaker skikkelig godt. Det er friskt, syrlig, søtt og krønsj. Jeg brukte granola til krønsj, og det funket kjempe fint. 

Smoothien lagde jeg enkelt av en ferdig blandet smoothie pose fra Rema, litt vanilje yoghurt og eplejuice. Jeg bruker egentlig å ha Cottage cheese, havregryn og proteinpulver i smoothiene mine, men i dag ville jeg rett og slett bare ha en super god og enkel smoothie.Dette kommer jeg absolutt til å spise mye av i sommer kjenner jeg. Dette, og salater! Jeg har nettopp laget ferdig en pizzadeig som vi skal spise senere i dag. Jeg skal lage en hvit pizza med ruccola, pinjekjerner, pesto og tomater. NAM! Nå først skal jeg rydde litt i klærne mine på soverommet.. Det er et evig kaos. Jeg ønsker dere en fin tirsdag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg