Dette har jeg ventet lenge på!

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint♥ Det har i hvert fall jeg! Herregud.. Denne dagen har jeg ventet så lenge på, hele 13(!!!!) uker! Jeg ble ringt opp i stad og ble ønsket velkommen om bord igjen!! Jeg er så lykkelig! Jeg skal om bord på den båten jeg alltid har jobbet på, på mitt faste skift. Så dette er bare drømmen, og jeg gleder meg så himla mye! Jeg gleder meg så til å møte alle kollegaer igjen, ønske gjestene velkommen, og bare det å seile igjen! Endelig sjøutsikt♥ Endelig rutiner♥ Endelig kollegaer♥Endelig gjester♥ENDELIG!!F fikk samme telefon, så vi måtte ut å feire litt. Vi tok en lunsj på Strøm mat og bar her i Skien, et fantastisk sted! Vi ble så glade begge to♥ Så det var en fin beskjed å få en torsdags morgen. Jeg har ikke så mye tid til å skrive nå siden jeg må ordne meg litt. Vi skal til Andebu i dag for å kjøre Gokart med noen venner. Det har jeg bare gjort en gang da vi var i Danmark, så det blir gøy å gjøre det igjen! Jeg tar med kameraet, så jeg håper at jeg får tid til å komme innom her igjen i kveld. Men ååååhhh, JEG SKAL PÅ JOBB!!!!♥♥♥ Jeg er så lykkelig. Jeg ønsker dere en fin dag videre, så blogges vi♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg