Dette har de siste dagene gått til

Hei dere fine!

Det er alltid så godt å skrive igjen etter noen dager uten noen blogging. Så det er et bra tegn! Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å sette meg ned for å blogge noe de siste dagene. Jeg har heller prioritert å bake, kose meg og gått mye tur. Jeg har fått en skikkelig kjærlighet for å gå lange turer med vekt vesten og en podkast på ørene. Jeg tror til og med at det blir en tur i morgen også selv om det er meldt regn! Jeg ser nesten litt frem til en dag med regn, så jeg bare kan koble ut og slappe av inne. Men samtidig så håper jeg at det bare er den ene dagen, hehe! Men over til noe annet. Tantebarnet våres ( Ikke Tassen, hehe♥) fyller år i dag! Så jeg hadde lyst til å lage en fin kake, og det føler jeg at jeg fikk til.Det er kanskje rart at jeg ikke ble ordentlig fornøyd med kaken når den ble så fin som den ble. Frode og de andre syntes at den ble super fin, og det setter jeg pris på! Det er bare det at jeg ser for meg noe annet, så ble det liksom ikke helt sånn. Men bursdagsbarnet elsket den, og det er jeg super glad for! Men ikke misforstå, jeg syntes kaken ble fin og jeg må si meg fornøyd med den når jeg tross av alt ikke er en konditor, hehe.Jeg er veldig fornøyd med at jeg lagde all pynten og hele kaken selv. Jeg har ikke kjøpt ferdige makroner, cakepops eller fondant roser. Jeg lagde alt sammen bra bunn, og det tok faktisk litt tid! Men som dere vet, så koser jeg meg utrolig mye på kjøkkenet, og spesielt når det blir så fint♥Jeg lagde cake pops for første gang, og det ga mersmak! Det var veldig enkelt og gøy å lage. Så det er mye mulig at jeg lager det igjen.I går lagde jeg makronene som jeg også pyntet med, så lagde jeg kaken i dag. Så det har vært litt baking hver dag her. Tantebarnet våres er verdens søteste lille jente, så det var en glede å lage kake til hun! Dessuten har jeg aaaalltid hatt lyst til å lage skikkelig, skikkelig jente kake. Så endelig fikk jeg gjort det også!Så det har jeg brukt de siste dagene på! Det har jo ikke vær så varmt, så jeg har ikke hatt lyst til å bare ligge ute heller. Resten av kvelden skal jeg faktisk begynne på klesskapet mitt og få litt orden. Det er så altfor mye klær her, og det er klart for å finne frem litt lettere klær. De siste dagene hvor det har vært så varmt har jeg slitet med å finne noe å ha på, så nå er det på tide. Jeg håper at dere alle har det fint og at dere holder dere friske! Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Åå, den så virkelig god ut! Nam. Kanskje du vil lage en video på disse cakepopsa? Ha en fin kveld videre og håper du får en fin uke❣️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg