Dette gleder jeg meg veldig til

God kveld dere♥

Jeg håper at dere har hatt en fin dag. Vi endte opp med å dra en liten tur på Herkules etterfulgt av en god og fin treningsøkt. Jeg hadde så lite lyst til å trene, men heldigvis gjorde vi det likevel. Det er litt ekstra deilig å komme hjem igjen etter en bra økt, og middagen smaker ekstra godt når man er sliten og sulten syntes i hvert fall jeg. Det ble kylling i karri, og i dag ble den super god! Jeg endret litt på oppskriften og ble den beste jeg (vi) har smakt. I tillegg hadde vi nanbrød, mange chutney og papadums. Så godt! Vi storkoste oss♥ Jeg kom hjem til en super fin pakke i posten i dag som inneholdt dette:Sophie Elise har startet opp en bokklubb som jeg så klart ville være en del av. Det å lese er terapi for meg, og jeg bruker mye tid på det. I og med at jeg ikke har vært så “inne i” bokverden har jeg slitet med å finne gode bøker, så jeg er veldig takknemlig for å få litt veiledning fremover. “litt Sophie” er en bokklubb hvor man får en bok i måneden tilsendt i postkassen. Denne første gangen ble det også sendt med et nett som jeg liker skikkelig godt. Denne boken gleder jeg meg så mye til å lese, og jeg starter allerede i kveld! Alle bøkene kommer i unike utgaver for oss medlemmer. Denne bokens originale tittel er “Girl, wash your face” som jeg faktisk har hørt om, og har hatt lyst til å lese! Så dette passet jo perfekt, og jeg tror allerede nå at jeg blir å like denne boken. Vil dere at jeg skal oppdatere dere på denne bokklubben, og mine tanker rundt bøkene som kommer?

Så, noe annet gøy jeg har gjort! Jeg har bestilt en strikke pakke fra Skappel. Altså.. Lese og strikke? Er jeg 73, eller var det 23? Jeg har alltid hørt at jeg har en gammel sjel i en ung kropp, hehe. Jeg skal i hvert fall lære meg å strikke, og det gleder jeg meg enda mer til. Jeg tror allerede nå at jeg vil finne det veldig avslappende. Jeg sliter mye med stress og må virkelig jobbe for å få kontroll over det.. Så kanskje strikking eller en bok vil være løsningen for meg? Nå skal vi nyte resten av kvelden her hjemme. Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg