Dette gir meg motivasjon!

Annonse

Hei dere fine!

Gjett hvem som straks er på vei til treningssenteret? JEG! Jeg har seriøst ikke trent på over en måned og det er faktisk helt krise! Jeg trenger sårt å komme meg på trening igjen, så jeg skal dit i dag og forhåpentligvis mye fremover. Jeg var jo så godt i gang før corona skjedde, så det var veldig kjedelig når alle treningssenterne stengte. Jeg satt nye personlig rekord i mange forskjellige øvelser gang etter gang, så nå må jeg begynne helt på nytt igjen.. Når jeg har vært litt ute av treningen liker jeg å kjøpe inn noen ny treningsklær slik at motivasjonen er på topp. Jeg får så mye motivasjon av nye og fine treningstøy, så her har jeg funnet frem noen fine, nye favoritter!Jakke – HER / Bands – HER /Scrunchie – HER

Tights – Her/ Genser – HER/ Sports bh – HER

Genser – HER / Tights – HER 

Denne kolleksjonen er skikkelig, skikkelig fin syntes jeg! Jeg bruker aldri mye farger når jeg trener, så disse passer midt i blinken. jeg elsker militær grønn og føler meg skikkelig kul i den fargen, haha! I tillegg så elsker jeg sett og føler meg alltid fresh i det. Så jeg skal så absolutt klikke hjem noen nye treningsklær, så kanskje det blir enklere for meg å faktisk dra dit for å trene. Jeg skal strikke litt først nå mens jeg drikker teen min, så skal jeg opp å kjøre cardio tenkte jeg. Ønsker dere en kjempe fin torsdag så lenge. Vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg