Dette går dagene til

God kveld dere fine!

Jeg leste nettopp bloggen til Marthe Borge, og hun slutter å blogge! 🙁 Det gjorde meg så trist, men det fikk meg til å ville oppdatere dere. Jeg elsker jo å blogge som dere vet, så jeg må prøve å holde det gående og vedlike. Jeg tror disse korona tidene går litt inn på alle, så vi får bare prøve å gjøre det beste ut av det. Jeg har kjent litt på kjedsomheten i dag, så det er litt kjipt. Jeg stod opp tidlig i dag for å kjøre til Sandefjord siden jeg skulle gå en tur med mamma og søsteren min. Egentlig syntes jeg det er litt langt å kjøre en times tid i bil for å gå en tur, men i disse dagene setter jeg bare pris på at jeg har noe å bruke tiden på. Så jeg kunne funnet på å kjørt helt til Oslo for å kjøpe en is liksom, haha!I går var søsteren min her igjen, så da bestilte vi litt sushi, gikk tur og puslet litt med forskjellige ting hjemme. Det er hyggelig å bare være sammen liksom, så det setter jeg pris på. Vi har et veldig avslappende og koselig forhold, så vi kan liksom bare sitte på sofaen sammen og ta det helt med ro. Jeg elsker slike forhold, hehe♥ Forresten – har dere spist slike edamebønner før? Jeg har sett de overalt og vært så gira på å smake, men helt ærlig så var det ikke noe spesielt med de.. De var litt tamme og kjedelige, om dere skjønner?

Dette er før! Denne tapeten har jeg hatet i fire år, så jeg er så glad for at den forsvinner! Endelig! Jeg gleder meg så til å vise dere. Jeg tror det blir sinnsykt fint! Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg brukte et 9liters spann på denne ene veggen. Men det er en veggfornyer, så det er ikke ren maling liksom. Så den må sparkles på, pusses og vaskes. Så det er en jobb kan man si! I morgen må vi ha mer maling for å fortsette..Men jeg tror det kommer til å være verdt det!Verdens fineste tantebarn! Han har jeg sett mye til de siste dagene, og det er så koselig♥Jeg håper at dere alle sammen har det fint, og at dere er friske! Vi er friske og merker helt ærlig ikke så mye til korona. Det som plager meg mest er at vi ikke får jobbet, så jeg håper at grensene åpner snart og at vi kommer oss til sjøs! Jeg ber til Gud om at ting vil bli bra igjen, snart! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg